دیدار و گفتگو با آقاي فرهاد حسن زاده، نویسنده‌ی دوست‌داشتنی در کتابفروشی آموت

سه‌شنبه ۲۲ مرداد، ساعت ۶:۳۰ بعدازظهر، آقاي فرهاد حسن زاده، نویسنده‌ی دوست‌داشتنی به كتابفروشی‌ آموت می‌آيد تا با او گفتگو كنيم.

خوشحال می‌شویم شما هم بیایید.

فرهاد حسن‌زاده

نويسنده و طنزپرداز معروف ايراني

نويسنده‌ي كتاب‌هايي چون «هستی»، «عقرب‌های كشتی بمبك»، «مار و پله»، «هندوانه به شرط عشق»، «به دنبال بی‌تا» ، «اين وبلاگ واگذار مي‌شود»، «خاطرات خون‌آشام عاشق»، «بگذار بروم مدرسه‌ی شيمپالو»، «آبی‌تر از آبی» و ده‌ها كتاب خواندني ديگر.

فرهاد حسن‌زاده تا کنون بیش از چهل جایزه برای آثارش گرفته که مهمترین‌شان نشان ماه طلایی از جایزه جشنواره بزرگ برگزیدگان ادبیات کودک و نوجوان است که آن را انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برای انتخاب بهترین نویسندگان، شاعران، مترجمان و منتقدان و پژوهشگران ادبیات کودک و نوجوان در دو دهه ۶۰و ۷۰ برگزار کرد.

آقاي حسن‌زاده از جوایز بین‌المللی هم بی نصیب نبوده‌است. در سال ۲۰۱۸ او به فهرست نهایی جایزه هانس کریستین اندرسن راه یافت و برنده لوح سپاس اندرسن شد. همچنین دیپلم افتخار برای رمان زیبا صدایم کن را از دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان IBBY در شهر آتن دریافت کرد.

وی برای سال ۲۰۱۷ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان نامزد ایرانی جایزه آسترید لیندگرن معرفی شد. همچنین از سوی شورای کتاب کودک نیز برای سال ۲۰۱۸ برای نامزدی جایزه هانس کریستیان آندرسن و جایزه آسترید لیندگرن انتخاب شد.

برچسب ها:

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو