داستان‌های درباره مدگرایی و چشم و هم‌چشمی

جمیله مزدستان و هادی غلامی

جمیله مزدستان موضوعات دومین مجموعه داستانش را مسایلی اجتماعی چون مدگرایی،‌ بوروکراسی اداری جامعه امروز و چشم و هم‌چشمی میان آدم‌ها بیان کرد. به گفته وی، این کتاب به زودی به چاپ می‌رسد. «آقا پری» نخستین کتاب مزدستان نیز به تازگی به چاپ دوم رسيده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مزدستان درباره اثر داستانی جدیدش گفت: این کتاب شامل 10 داستان کوتاه طنز است که محوری اجتماعی دارد.

 وی درباره فضای داستان‌های کتاب جدیدش افزود: هر داستان این کتاب حاوی یک فضا و موضوع متفاوت است که در غالب طنز نوشته شده است. در این داستان‌ها به بررسی مسایل و مشکلات اجتماعی از قبیل چشم و همچشمی، مد‌گرایی، بروکراسی و قوانین اداری در جامعه از وجوهی نگاه شده است.

این نویسنده درباره یکی از قهرمانان داستان‌های این کتاب توضیح داد: «رحمت دراکولا» داستان مرد ساده دلی است که به گونه ای به دام بروکراسی‌های اداری می‌افتد، تا حدی که شخصیت قبلی او زایل می‌شود و آدم ها از او هراس پیدا می‌کنند.

مزدستان گفت: کتاب جدیدم نسبت به مجموعه داستان «آقا پری» فراگیرتر است و فکر می‌کنم مخاطب خودش را به موضوعاتی که در داستان‌ها با آن مواجه می‌شود نزدیکتر می‌داند.

به گفته وی این کتاب به زودی از سوی نشر آموت منتشر می‌شود. 

«آقا پري» اسفند سال گذشته (1390) از سوی همین ناشر راهی بازار کتاب شد.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو