«من کاتالان نیستم» خورشاهیان در راه کتابفروشی‌ها

هادی خورشاهیان از پایان تالیف و در دست انتشار قرار گرفتن تازه‌ترین رمان خود با عنوان «من کاتالان نیستم» از سوی نشر آموت خبر داد.

هادی خورشاهیان در گفتگو با خبرنگار مهر از پایان تالیف و در دست چاپ قرار گرفتن تازه‌ترین رمان خود با عنوان «من کاتالان نیستم» خبر داد و اظهار کرد: این رمان نیز مانند اغلب آثار من که پیش از این نوشته شده است، به سبک پست مدرن نوشته شده است و مرکزیت آن نیز بر مبنای فوتبال گذاشته شده، اما به بهانه این موضوع قهرمانان داستان به مکان‌های زیادی سرکشی می‌کنند.

وی ادامه داد: مبارزات برای پیروزی انقلاب اسلامی و گریزی به هشت سال دفاع مقدس نیز در سفرهای شخصیت‌های داستانی این اثر وجود دارد که موجب شده چیزی در حد یک سوم اثر در حوزه دفاع مقدس رخ دهد.

خورشاهیان افزود: این رمان بر مبنای سه شخصیت اصلی و محوری شکل می‌گیرد که این سه شخصیت به دلیل فضای پست مدرن کتاب در همه دوره‌های رخ دادن ماجرای رمان، در سن 30 سالگی قرار می‌گیرند.

به گفته خورشاهیان در این رمان متن ادبی و شعر توامان برای نگارش مورد استفاده قرار گرفته و کتاب در هفته جاری از سوی نشر آموت زیر چاپ رفته است.

این نویسنده در ادامه از نگارش مجموعه داستان «هزار توی خواب‌های من» شامل 26 داستان کوتاه که همگی در سال گذشته نوشته شده و فضای پلیسی ـ اجتماعی دارد، خبر داد.

به گفته این نویسنده این مجموعه داستان در قالب یک مجموعه داستان 120 صفحه‌ای از سوی ناشر در دست انتشار قرار دارد.

وی همچنین افزود: مجموعه 6 جلدی شعر کودکان من نیز با عنوان «دود بود ترافیک بود» با موضوع ترافیک و معرفی آن برای کودکان در هفته جاری از سوی نشر هیربد منتشر شده است.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو