«روايت‌هاي من» منتشر شد

مجموعه داستان «روايت‌هاي من» نوشته حسين شكر‌بيگي منتشر شد.

به گزارش خبرنگار كتاب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين مجموعه با 11 داستان از جمله: من و موسي، بيا بازي، مرد، تسليم‌ناپذير، آن روز، لطيف، انتقام و ديكتاتور همراه است.

«روايت‌هاي من» در 117 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قيمت 3500 تومان از سوي نشر آموت انتشار يافته است.

حسین شکربیگی متولد سال ۱۳۵۴، ساکن ایلام، فعالیت ادبی‌اش را با سرودن شعر در سال ۱۳۷۳ آغاز کرده و حدود چهار سال است که به صورت جدی در زمینه‌ی داستان هم فعالیت دارد.

فعالیت‌هايش در زمينه شعر به اين شرح‌اند: چاپ مجموعه شعر «نیمی از صورتت را عاشقم» سال ۱۳۸۳ كه نامزد نهایی کتاب سال شعر جوان و نامزد نهایی جایزه سال شعر جوان در لرستان شد. او همچنين سه مجموعه‌ شعر اینترنتی منتشر كرده و مجموعه «آوازهایی در طرح چوب» را در دست چاپ دارد.

فعالیت‌هاي شكربيگي در زمینه داستان نيز اين عنوان‌هاست: نگارش رمان «چامانس» كه در جایزه ادبی والس جزو 10 برگزیده نهایی این جایزه شد، نگارش رمان «انجمن قوها»، نگارش رمان «دریغ‌های یک سیاح» كه در مرحله گرفتن مجوز است و پس از دریافت مجوز از طرف نشر آموت روانه‌ی بازار کتاب خواهد شد، نگارش داستان بلند «جنگ بود دیگر» (این داستان برگزیده جایزه صلح در کشور افغانستان شده و در اين كشور به چاپ رسیده است)، نگارش مجموعه داستان «داستان‌های خسته» در انتظار مجوز چاپ.

در بخشي از يكي از داستان‌هاي كتاب كه در پشت جلد آن آمده است، مي‌خوانيم: «جنگ را كشانده بوديم به كوچه. صداي بنگ‌بنگ، كيوكيوي ما كوچه را پر كرده بود. موسا با آن اسلحه خنده‌دارش، هيجاني از خودش نشان مي‌داد كه نگو و نپرس. توي اين هير و وير، پسر كوچيكه‌ي آقارحمان هم پريد توي بازي ما و گفت: «من هم بازي!» و زود پشت ديواري قايم شد. موسا داد زد علي توي تيم ماست. من هم كه علي را داخل آدم حساب نمي‌كردم، قبول كردم. پيش خودم مجسم كردم علي با آن سن كم و جثه‌ي نحيف، چطور مي‌تواند جلو ما درآيد. دو سه دقيقه نگذشته بود كه حامد، علي را كشت و او سوخت و ...»

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو