نقد تازه ترين ترجمه کتاب «شازده کوچولو» در فرهنگسراي امام(ره)

جدیدترین ترجمه کتاب «شازده کوچولو» اثر آنتوان دوسنت اگزوپری با حضور منتقد و مترجم کتاب و علاقه ‌مندان به داستان «شازده کوچولو» در فرهنگسرای امام(ره) نقد می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اگزوپری نویسنده فرانسوی که در سال 1900 متولد شد در زندگی کوتاه خود کتاب‌های مختلفی نوشت که «شازده کوچولو» یکی از پرفروش‌ترین آن‌هاست.«خلبان جنگ»، «پست جنوب» و «پرواز شبانه» از جمله معروف‌ترین کتاب های اوست. وی در سال 1944 هنگام پرواز با هواپیمایش درگذشت.

کتاب «شازده کوچولو» به روایتی پس از انجیل پرفروش‌ترین کتاب دنیاست و در ایران با ترجمه مترجمانی چون ابوالحسن نجفی، محمد قاضی، احمد شاملو، عباس پژمان، مصطفی رحماندوست و... به فارسی برگردانده شده است. این کتاب پارسال به قلم زهرا تیرانی از سوی نشر آموت منتشر شد و در مدتی اندک به چاپ سوم رسید.

جلسه نقد و بررسی کتاب «شازده کوچولو» با حضور زهرا تیرانی مترجم کتاب و کارشناسی دکتر ناهید معتمدی( استاد دانشگاه و عضو شورای کتاب کودک و نوجوان) از ساعت 10 تا 12 سه‌شنبه 17 آذر در فرهنگسرای امام(ره) به نشانی: نیاوران، خیابان شهید باهنر، جنب پمپ بنزین، خیابان امیرسلیمانی برگزار می شود.

علاقه مندان حوزه کتاب و کتابخوانی برای حضور و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 261000895 تماس گرفته یا از سایت http://imam.farhangsara.ir بازدید کنند.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو