کتاب صوتی «تمام چیزهایی که نمی گوییم» با صدای مریم پاک‌ذات

کتاب صوتی «تمام چیزهایی که نمی گوییم»

اثر کری لانزدیل

ترجمه سارا نجم آبادی

با صدای مریم پاک‌ذات

سه نمونه از کتاب:

عشق کودکی

رمان‌های متعددی هر روز نوشته و به چاپ می‌رسند اما هرکدام ویژگی‌های خاص و همین‌طور مخاطب خاص خود را دارند. کتاب صوتی «تمام چیزهایی که نمی‌گوییم» رمانی جذاب و عاشقانه است که اکثر افرادی که کتاب‌هایی با دسته‌بندی رمان و داستان خوانده‌اند این اثر را نیز می‌پسندند. این اثر در سال 2016 برای اولین بار به چاپ رسید. داستان این کتاب صوتی در مورد دختری به‌نام «ایمی»، که به همراه نامزدش «جیمز» هدف‌های زندگی خود را برنامه‌ریزی کرده است. ایمی از بزرگ‌ترین اهدافش ازدواج با جیمز و خرید رستوران پدر و مادرش بود. جیمز همان پسر بچه‌ای بود که ایمی از کودکی با او بزرگ شده بود؛ باهم روزهای زیادی را گذرانده و خاطرات تلخ و شیرین زیادی را رقم زده بودند. جیمز روزی جهت انجام کارهای خود آماده رفتن به سفری دریایی می‌شود؛ سفری که...

 

داستان

داستان عشق همیشه به سوی پایانی خوش پیش نخواهد رفت؛ گاهی هم مزه تلخ آن را حس می‌کنیم. نشر صوتی آوانامه با همکاری نشر آموت و با صدای مریم پاک‌ذات، کتاب صوتی «تمام چیزهایی که نمی‌گوییم» را تولید و منتشر کرده است.

 

بعد از...

ماشینم را دور زدم و احمقانه به کف سیمانی گاراژ خیره ماندم. فقط یک جعبه باقی مانده بود. باقی جعبه‌ها کجا بودند؟ چند وقت بود که غیب شده بودند؟ در چند ماه گذشته آن‌قدر از خود بیخود بودم که ممکن بود جعبه‌ها هر زمانی ناپدید شده باشند و من نفهمیده باشم. شاید جیمز به فضای بیشتری در گاراژ احتیاج داشته و نقاشی‌هایش را به انبار شرکت برده بود. شاید توماس بداند کجا هستند. باید با او تماس بگیرم. در حالی که خمیازه می‌کشید با خودم فکر کردم فردا تماس می‌گیرم. به خانه برگشتم و روی تخت افتادم.

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید و با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن آوانامه از طریق لینک زیر نسخه کامل این کتاب صوتی را دانلود کنید.

 

https://u.to/zLUVGg

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو