کتاب صوتی «مردی از شب» با صدای ماهتینار احمدی، ایمان رئیسی و پژمان رمضانی

ناظر ضبط: رفیعه پوستی

طراحی و ترکیب صدا: شیدا تقی‌پور

ویرایش صوتی: اندیشه مفیدی

مدت زمان: 15 ساعت و 25 دقیقه

نویسنده‌ی یک کتابخانه‌ی بزرگ

«رکسان لانگستریت کنراد» با نام مستعار «ریچل کین» نویسنده‌ای آمریکایی است که سال 1962 متولد شد. او را با رمان‌های متعددی که در زمینه‌های فانتزی، ترسناک، معمایی و علمی-تخیلی نوشته می‌شناسند و چندین مجموعه‌ی رمان‌های دنباله‌داری که خلق کرده است. یک از مطرح‌ترین آثار داستانی او، مجموعه‌ی مفصل و موفق «خون‌آشام‌های مورگانویل» نام دارد و مجموعه‌ی مهم دیگرش «کتابخانه‌ی بزرگ» است. اما پرمخاطب‌ترین اثر ریچل کین، «دریاچه‌ی مه‌آلود» است. جلد دوم این سری با نام «مردی از شب» نیز به فارسی ترجمه شده است. کین سال 2020، در 58 سالگی و پس از انتشار بیش از پنجاه رمان پرطرفدار، چشم از جهان فروبست.

 

وقتی دیگر هیچ‌جا امن نیست

«گوئن پراکتور» پس از آن‌که در «دریاچه‌ی مه‌آلود» با این حقیقت مهیب مواجه شد که همسرش قاتلی سریالی است، به هر مشقتی بود، زندگی تازه‌ای را همراه دو فرزندش ساخت. او پس از به زندان افتادن همسر سابقش، به‌ناچار وارد جدال‌هایی سخت با هم‌دستان همسر سابقش شد تا بتواند جان خود و فرزندانش را نجات دهد. حالا داستان «مردی از شب» از یک مسافرخانه شروع می‌شود. آن هیولا چند روزی است که از زندان گریخته و پیامکی روی گوشی گوئن، او را به جنگی دیگر فرامی‌خواند: «دیگه هیچ‌جا جات امن نیست.» اما گوئن نه خودش آدمی است که به همین سادگی میدان را خالی کند و نه در این جنگ تنهاست. «سیم کید» در این مسیر با او همراه است. اما همه‌ی این‌ها چیزی از دهشت نیروی مقابلشان کم نمی‌کند. این جدال، پر است از بازی‌های ذهنی پیچیده و بی‌رحم و تصمیماتی بسیار دشوار سر راه قهرمانان این داستان قرار دارد.

 

دنباله‌ای بر رمان «دریاچه‌ی مه‌آلود»

کتاب صوتی «مردی از شب» اثر «ریچل کین» که دنباله‎‌ای است بر رمان پرمخاطب «دریاچه‌ی مه‌آلود» نتیجه‌ی همکاری نشر صوتی آوانامه و «نشر آموت» است. ترجمه‌ی این اثر نیز همچون جلد نخست، برعهده‌ی «مریم رفیعی» بوده اما در اجرای مردی از شب، «ایمان رئیسی» و «پژمان رمضانی» نیز «ماهتینار احمدی» را یاری کرده‌اند.

 

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را در فایل‌های زیر بشنوید و نسخه‌ی کامل را می‌توانید هم اکنون از فیدیبو، کتابراه، طاقچه و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول

نمونه دوم

نمونه سوم

نمونه چهارم

 www.AvaNameh.com

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو