خانه‌ای که در آن بزرگ شدیم

خانه ای که در آن بزرگ شدیم

(رمان خارجی)

لیزا جول

ترجمه‌ی علی شاهمرادی

نشر آموت / ۴۵۶ صفحه / ۴۱۰۰۰ تومان

«خانه‌ای که در آن بزرگ شدیم» قصه‌ی قید و بندهای روابط خانوادگی است و نشان دادن اینکه وقتی انسان‌ها چالش‌های همیشگی کنار هم بودن در یک خانواده را تاب نمی‌آورند، چگونه از هم دور می‌شوند و به ورطه‌ی سقوط می‌افتند.

به قول منتقدان، این رمان، داستانی شگفت‌انگیز، قوی و تاثیرگذار دارد که یک خانواده‌ی عادی و در عین حال فوق‌العاده را روایت می‌کند.

خانم «جوجو مویز» نویسنده‌ی معروف رمان «من پیش از تو»  و «پس از تو» و «هنوز هم من» درباره‌ی «لورلی» (شخصیت اصلی این رمان) می‌گوید: او یکی از سرسخت‌ترین و پیچیده‌ترین شخصیت‌هایی است که در این سال‌ها خوانده‌ام.

خانم «لیزا جول» متولد ۱۹۶۸ در لندن، از محبوب‌ترین نویسنده‌های انگلیسی است. مهم‌ترین اتفاق زندگی‌اش زمانی رخ داد که با یکی از دوستانش شرط کرد اگر بتواند یک رمان بنویسد او را به شام در رستوران موردعلاقه‌اش مهمان کند. این آغازی بود بر نوشته شدن نخستین رمانش که در سال ۱۹۹۹ یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های سال شد. آخرین رمان خانم جول، رمان «خانه‌ای که در آن بزرگ شدیم» از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز، یواِس‌ای تودی و وال‌استریت ژورنال بوده است. این نویسنده همچنین در سال ۲۰۰۸ برنده جایزه ملیسا ناتان شده است. 

رمان «خانه‌ای که در آن بزرگ شدیم» نوشته‌ی لیزا جول با ترجمه‌ی علی شاهمرادی در ۴۵۶ صفحه و با قیمت ۴۱۰۰۰ تومان از سوی نشر آموت منتشر شده است.

 

کتاب های #نشر_آموت را از کتابفروشی های معتبر و شهرکتاب های سراسر ایران بخواهید

 

https://www.instagram.com/p/BowljBjADPb/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=5fgykj0nroom

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو