نحسی ستاره های بخت ما

 

رمان نحسی ستاره های بخت ما، پیش از ترجمه به زبان فارسی به ۴۷ زبان زنده دنیا ترجمه شده و در مطبوعات اروپا به عنوان برترین رمان عاشقانه دهه اخیر مورد توجه قرار گرفته است. در این رمان مخاطب با داستان زندگی هیزل لنکستر که از زندگی هیچ سهمی جز یک بیماری لاعلاج نبرده است آشنا می‌شود که  یک معجزه‌ی درمانی چند سال دیگر برای او زمان خریده است ولی فصل آخر زندگی او هم زمان با تشخیص سرطانش نوشته می‌شود. با این همه اما با ورود ناگهانی آگوستوس واترزِ خوش تیپ به گروه حمایتی کودکان سرطانی، داستان زندگی هیزل از نو نوشته می‌شود.

این رمان ششمین کتاب "جان گرین" بوده که از همان هفته  اول انتشارش در ژانویه ۲۰۱۲، به پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز تبدیل شد و هم‌چنین فیلم سینمایی بسیار موفقی با اقتباس از آن در سال ۲۰۱۴ ساخته شد که به رتبه ی اول باکس آفیس (جدول پرفروش‌ترین فیلم‌ها) رسید و با استقبال بی‌نظیر طرفداران این رمان، در همان هفته اول اکران، ۴ برابرِ کل هزینه‌ی تولید فیلم فروش کرد.

در این کتاب جدای از پرداختن به عشقی واقعی و خالص بین دختر و پسری که معلوم نیست چقدر از عمر دردناک آن‌ها باقی مانده، به زندگی افراد سرطانی نگاه شده است، که شاید تلخ باشد، اما واقعی است. داستان پردازی عالی و تصویر سازی قوی از نکات جالب دیگر کتاب است که نمای بهتری از داستان و شخصیت ها به ما میدهد. به روز بودن اطلاعات نویسنده باعث شده که کتاب هرچه بیشتر برای نسل جوان قابل لمس باشد. و نکته مثبت دیگر شروع خوب و پایان عالی کتاب است،که هیچ گونه علامت سوالی در پایان برای شما باقی نمی‌ماند.

این کتاب را با صدای آنالی طاهریان بشنوید؛ قهرمان‌های این کتاب به قدرت نمی‌رسند و با این وجود قهرمانند.

با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن آوانامه از طریق لینک زیر می‌توانید نسخه صوتی این کتاب را دانلود کنید.

https://goo.gl/19SQ1m

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو