یک عنوان جذاب و انگیزشی برای کتابی عاشقانه که تم جنایی معمایی دارد

#جایی_که_خرچنگ_ها_آواز_می_خوانند یک عنوان جذاب و انگیزشی است برای کتابی عاشقانه که تم جنایی_ معمایی دارد. داستان دختر بچه ی ۶ ساله ای است که خانواده اش او را در مرداب رها می کنند و او باید به تنهایی از عهده ی مشکلات زندگی اش برآید. مردانی که به زندگی کیا وارد می شوند او را ترک می کنند ولی او باز هم محکم و استوار پیش می رود.

داستان آن قدر شفاف و صمیمی نوشته شده که خواننده از خواندن اش لذت می برد و الگوی بسیار خوبی برای تلاش و خستگی ناپذیری است. نویسنده شرایط داستان را طوری پیش می‌برد که خواننده را مسحور قلم خود نگه می دارد و وقتی ما تصور می کنیم این همه فراز و فرود و کش و قوس به پایان رسیده، با یک شوک عظیم ما را متحیر می کند و با یک پایان غیرمنتظره داستان اش را به پایان می‌رساند.

کتاب از پرفروش‌های نیویورک تایمز است و با توصیفات بی نظیری از طبیعت بکر و زیبا نوشته شده، کیا دوستانش را از دل زیبایی های مرداب انتخاب می کند با موجودات مرداب دوست می شود از آن ها نقاشی می کشد. شعر و مقاله می نویسد. او در روستایی زندگی می کند که هیچ کس به او و تنهایی اش اهمیتی نمی دهد ولی او، راهی به سوی زندگی بهتر پیدا می‌کند

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو