کتاب «بازی جوانمردانه» منتشر شد

کتاب «بازی جوانمردانه» نوشته ایو رادسکی با ترجمه آرتمیس مسعودی منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این کتاب در ۳۸۰ صفحه، با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۵۹هزار تومان توسط نشر آموت منتشر شده است. 

روی جلد کتاب «بازی جوانمردانه» آمده است‌: «هر زن پرمشغله‌ای باید این کتاب را بخواند»، و در نوشته پشت‌ جلد هم آمده است: 

- کتابی تاثیرگذار ... زوج‌هایی که در جست‌وجوی راهی برای مدیریت بهتر خانواده و رسیدن به انصاف و تعادل در انجام کارها هستند، از راهکار عملی رادسکی بهره خواهند برد. 

 

هفته‌نامه «پابلیشرز ویکلی»

 

- ایو رادکسی نه تنها تمام وظایفی را که زوج‌ها برعهده دارند، برمی‌شمارد، بلکه روشی ارائه می‌کند که تقسیم این وظایف، خوشایند، خردمندانه و رضایت‌بخش باشد. رویکرد وی سرشار از عشق، شوخ‌طبعی، دانایی و ایده‌هایی است که نشان می‌دهد اگر با یکدیگر همکاری کنیم و نقاط قوت و ضعف یکدیگر را بپذیریم، می‌توانیم زندگی بهتر و پایدارتری بسازیم. 

 

ریس ویترسپون

 

همچنین در معرفی ایو رادکسی، نویسنده کتاب و مترجم آن عنوان شده است: مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه میشیگان و دکترای حقوقش را از دانشکده حقوق هاروارد دریافت کرد. وی پس از همکاری با بخش بنیاد مدیریت شرکت جی پی مورگان، براساس برترین روش‌ها گروه مشاوره نیکوکاری را برای مشاوره خانواده‌ها و موسسات خیریه پایه‌گذاری کرد و پس از یک دهه کار با صدها خانواده متوجه شد تجربیاتش در زمینه خانواده و مدیریت سازمانی می‌تواند برای رفع مشکلی مورد استفاده قرار بگیرد که بیشتر زوج‌ها با آن دست به گریبانند. او تصمیم گرفت برای زوج‌هایی که در پی ایجاد تعادل، بهره‌وری و صلح در خانه‌های‌شان هستند، روش موثری معرفی کند. رادسکی در کنار مادر مجردش در نیویورک‌سیتی بزرگ شد و در حال حاضر، با همسر و سه فرزندش در لس‌آنجلس زندگی‌ می‌کند. «بازی جوانمردانه»، اولین کتاب اوست. 

 

آرتمیس مسعودی: متولد ۱۳۵۳ تهران، دانش‌آموخته زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد زبان‌شناسی همگانی، مترجم کتاب‌های:  «ما تمامش می‌کنیم»/ کالین هوور، «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند»/ دیلیا اوئینز ، «الینور آلفنت کاملا خوب است»/ گیل هانیمن، «پروژه شادی»/ گریچن رابین، «پشت سرت را نگاه کن»/ سی‌بل هاگ، «اولین تماس تلفنی از بهشت»/ میچ آلبوم و «جنوب دریاچه سوپریور»/ الن ایرگود.

https://www.isna.ir/amp/99071309686/

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو