نشر آموت منتشر کرد: «جزیره مرجان» (رمان خارجی)

 ر. م. بلنتاین

ترجمه‌ی مریم مفتاحی

 نشر آموت / چاپ اول / ۳۶۴ صفحه/ ۹۱۰۰۰ تومان

چند پسر نوجوان، بعد از توفانی سهمگین که به شکسته‌شدن کشتی‌شان می‌انجامد، سر از جزیره‌ای زیبا و غیرمسکونی درمی‌آورند و به جست‌وجو در جزیره می‌پردازند. طبیعت زیبا، آن‌ها را مجذوب خود می‌کند و با عجایب باورنکردنی و خارق‌العاده‌ای روبرو می‌شوند. آن‌ها به کمک قوه ابتکار خود، زندگی جدیدی را در آن جزیره آغاز می‌کنند. ماجراهای زیادی بر آن‌ها می‌رود و با دزدان دریایی و بومیان جزایر اطراف و آدمخوارها دست به گریبان می‌شوند. تن به نبردی خونین می‌دهند و برای بقای خود شجاعانه می‌جنگند تا ...

رابرت مایکل بلنتاین، سال ۱۸۲۵ در اسکاتلند متولد شد. در شانزده سالگی به کانادا رفت و در آنجا مشغول به کار شد. او که در آن سال‌ها دلتنگ خانه و خانواده بود، شروع کرد به نوشتن نامه‌هایی به مادرش. این نامه‌ها، قلم او را تقویت کرد و نوشتن را به وی آموخت. اولین رمان بلنتاین در سال ۱۸۴۸ منتشر شد. او رمان‌های متعددی برای نوجوانان نوشت و رمان «جزیره‌ی مرجان» که در سال ۱۸۵۸ به چاپ رسید، موفق‌ترین اثر اوست و همچنان در دنیا منتشر و خوانده می‌شود. وی سال ۱۸۹۴ در رم ایتالیا چشم از جهان بست.

مریم مفتاحی، مترجم این رمان، متولد ۱۳۴۳ ساری و فارغ‌التحصیل رشته‌ی مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه علامه‌طباطبایی است. خانم مفتاحی با ترجمه‌ی آثار «جوجو مویز» در ایران به شهرت رسید و اغلب رمان‌خوانان با ترجمه‌های روان و مسلط او آشنا هستند.

رمان «جزیره‌ی مرجان» نوشته‌ی «ر. م. بلنتاین» و ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» در ۳۶۴ صفحه  و به قیمت ۹۱ هزار تومان از سوی نشر آموت به چاپ رسیده است.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو