کتاب صوتی «الیزابت گم شده است» با صدای مریم پاک‌ذات منتشر شد

یک کتاب اول موفق

اما هیلی (متولد 1985)، رمان‌نویس بریتانیایی است در سال 2014 با اولین اثرش «الیزابت گم شده است» به شهرت جهانی رسید. هیلی چهار سال بعد، یک رمان دیگر نیز نوشت. عنوان آن «سوت زدن در تاریکی» بود و قدر رمان اول موفق نبود. «الیزابت گم شده است» جوایز زیادی از جمله جایزه ادبی کاستا را برای اما هیلی به همراه داشت و در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های ساندی تایمز نیز قرار گرفت. سال 2018 از روی این کتاب یک فیلم تلویزیونی نیز به همین نام نیز ساخته شد که مورد تقدیر قرار گرفت و در بخش بازیگری، جوایزی همچون «امی» را هم به دست آورد.

سرنخ‌های فراموش‌شده

داستان «الیزابت گم شده است» از نظرگاه پیرزنی هشتاد و چند ساله به نام ماود روایت می‌شود که به دنبال دوستِ گم‌شده‌اش می‌گردد اما با آلزایمر دست به گریبان است و دائم سرنخ‌ها و حتی مسائل عادی‌تر را نیز فراموش می‌کند. تنها چیزی که درست به خاطر دارد، این است که «الیزابت گم شده است». علاوه بر الیزابت، سال‌ها قبل و در دوران نوجوانیِ ماود، خواهر بزرگترش نیز مفقود شده است و ماود، دائم میان گذشته و حال در رفت و آمد است و خاطراتی را نیز به صورت نامنظم به یاد می‌آورد که می‌توانند او را در حل کردن این دو معما یاری کنند.

 

در جست‌وجوی حافظه‌ی ازدست‌رفته

اما هیلی در «الیزابت گم شده است» داستانی خلق کرده که هم رازآلود و موهوم است و هم زمینه‌های درام و رمانتیک نیز در آن به‌خوبی جای گرفته‌اند. نتیجه، رمانی است که به گفته‌ی ایونینگ استاندارد «لطیف، جذاب، گیرا و مسحورکننده» است و از قول ساندی تایمز، کتابی است «غم‌انگیز، تأثیرگذار و فوق‌العاده به یاد ماندنی که به رمان‌های جنایی مرسوم بی‌شباهت است.» هیلی مخاطب را به بهترین شکل با شخصیت داستانش همراه می‌کند و دغدغه‌های یک فرد مبتلا به آلزایمر را نیز به شکلی ملموس منعکس می‌کند.

 

کتاب صوتی الیزابت گم شده است

آوانامه با همکاری «نشر آموت» کتاب صوتی «الیزابت گم شده است» اثر «اما هیلی» را با ترجمه‌ی «شبنم سعادت» و خوانش «مریم پاک‌ذات» تولید و منتشر نموده است.

 

بخش‌هایی از کتاب را‌ در فایل‌های زیر بشنوید. این کتاب صوتی را می‌توانید هم اکنون از فیدیبو، طاقچه، کتابراه، نوار و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

نمونه چهارم 

نمونه پنجم 

www.AvaNameh.com

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو