آرامش ابدی سارا

هر انتشارات نهایت هر سال در میان رمان‌هایی که منتشر می‌کند، یک یا دو کتاب بسیار پرطرفدار دارد و هرگز نه خود ناشر می‌داند کدام کتاب‌اش پرمخاطب خواهد شد و نه می‌تواند چنین ادعایی بکند.

برای کتاب‌های #نشر_آموت ما در سه مرحله بازخورد می‌بینیم و وقتی مجموعهٔ این بازخوردها را در هم جمع می‌کنیم می‌توانیم به یک نظر کامل برسیم.

در مرحلهٔ اول، وقتی رمان برای بررسی ارسال می‌شود، نظرات بررس‌ها و کارشناسان وقتی جمع‌بندی می‌شود، اولین بازخورد را می‌بینیم.

شماره موبایل انتشارات در صفحهٔ شناسنامهٔ همهٔ کتاب‌های #آموت نوشته شده و بسیاری از مخاطبان و کتابخوانان، پس از خواندن، کتاب‌ها نظرات مثبت و منفی خود را به واسطهٔ پیامک یا واتساپ برای‌مان می‌فرستند که بسیار راهگشاست.

و راه سوم، کامنت‌های شما در صفحهٔ #نشرآموت است؛ در همین اینستاگرام.

رمان #آرامش_ابدی_سارا با وجود اینکه هنوز یکی دو ماه بیشتر از انتشار آن نگذشته، بسیار واکنش داشته و اغلب کسانی که این رمان را خوانده‌اند، برای‌مان نوشته‌اند که «غیرممکن است وقتی شروع می‌کنید، بتوانید زمین بگذارید.»

«تریسی» بیست سال است پیگیر حقایقی دربارهٔ گم شدن خواهرش سارا و دادگاه قتل اوست. معتقد است «ادموند» قاتل خواهرش نیست. تریسی با انگیزهٔ به دست آوردن فرصتی برای اجرای عدالت، کارآگاه قتل در اداره پلیس سیاتل شده و عمرش را صرف یافتن قاتل‌ها کرده است. وقتی بالاخره بقایای جسد سارا را پیدا می‌کنند، تریسی برای پیدا کردن پاسخ سوالاتش مصمم می‌شود و در حالی که به دنبال قاتل واقعی است، رازهایی قدیمی و ترسناک برای او برملا می‌شوند؛ رازهایی که رابطه‌اش را با گذشته برای همیشه تغییر می‌دهد و دری به سوی خطری مرگبار باز می‌کند.

رمان #آرامش_ابدی_سارا نوشتهٔ #رابرت_دوگونی با ترجمهٔ #هدیه_گرامی_مقدم در ۴۸۰ صفحه و قیمت ۱۵۶ هزار تومان منتشر شده است.

 

 

https://www.instagram.com/p/CcvePwrMkJn/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو