کتاب صوتی «زن دوم» با صدای مریم پاک‌ذات منتشر شد

ناظر ضبط: سمیرا نجف‌زاده

طراحی و ترکیب صدا: محمد ابویی

ویرایش صوتی: فاطمه هرسینی

مدت زمان: 15 ساعت و 37 دقیقه

استاد تعلیق روانشناختی

«ماری کوبیکا» رمان‌نویس آمریکایی است که در ایلینوی متولد شده است. او مدرک کارشناسی‌اش را در رشته‌ی تاریخ و ادبیات آمریکا و از دانشگاه میامی دریافت کرده است. اما شهرتش را مدیون کتاب‌های جنایی و هیجانی‌اش است که برخی از آن‌ها در رده‌ی پرفروش‌ترین آثار «نیویورک تایمز» و «یواس‌ای تودی» قرار گرفته‌اند، به بیش از سی زبان ترجمه و در سراسر جهان، مخاطب‌های خود را یافته‌اند. «دختر خوب»، «گم‌شدن زن محلی»، «زن دوم»، «کودک زیبا»، «گریه نکن»، «آخرین دروغ» و «وقتی چراغ‌ها خاموش می‌شوند» مهم‌ترین آثار کوبیکا هستند. نیویورک تایمز او را «استاد تعلیق روانشناختی» خوانده که مخاطب داستان‌هایش را بر لبه‌ی پرتگاه نگه می‌دارد.

 

هزارتویی از توطئه‌ها و رازها

سِیدی و خانواده‌اش به‌تازگی از شیکاگو به یک شهر کوچک نقل مکان کرده‌اند و جایی دور از هیاهو و شلوغی شهری را برگزیده‌اند. اما هیاهو، آن‌ها را رها نمی‌کند. بدن بی‌جان همسایه‌شان، در خانه‌ی آن‌ها پیدا می‌شود و همان‌طور که انتظار می‎‌رود، انگشت‌های اتهام پیش از هر کسی، خانواده‌ی تازه‌وارد را نشانه می‌روند. زندگی سیدی و خانواده‌اش در خطر است، اما خطر، از آن‌چه ابتدا به‌نظر می‌آید، بسیار بزرگ‌تر است. بیشتر فصول کتاب را سیدی روایت می‌کند. اما لابه‌لای فصول، بعضی از زبان همسرش ویل و برخی هم از دید راویان دیگری همچون کامیل؛ یک زن دیگر.

 

کتاب صوتی زن دوم

نشر صوتی آوانامه با همکاری «نشر آموت» کتاب صوتی «زن دوم» اثر «ماری کوبیکا» را با ترجمه‌ی «فرشاد شالچیان» و خوانش «مریم پاک‌ذات» تولید و منتشر کرده است. همچنین دوست‌داران قلم ماری کوبیکا می‌توانند در آینده‌ای نزدیک، دیگر اثر مطرح این نویسنده با عنوان «دختر خوب» را نیز با ترجمه‌ی فرشاد شالچیان و اجرای گروهی از گویندگان بشنوند.

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید و نسخه‌ی کامل این کتاب صوتی را می‌توانید هم اکنون از فیدیبو، طاقچه، کتابراه و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

نمونه چهارم 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو