رنگ عدالت

(رمان خارجی)

هارلن کوبن

ترجمه‌ی محدثه احمدی

۴۲۴ صفحه

بیش از بیست سال پیش، پاتریشیا لاکوود در ماجرای سرقت از خانه‌ی پدری‌اش، دزدیده می‌شود و چندین ماه را داخل کابینی دورافتاده سر می‌کند. او فرار می‌کند اما نه مقصر پیدا می‌شود و نه وسایلی که آن شب به سرقت رفتند.

تا این‌که جسدی در آپارتمانی در آپِروِست‌ساید پیدا می‌شود و در کنارش، دو وسیله‌ی ارزشمند دیده می‌شوند: تابلوی گمشده‌ی فرمیر و چمدانی چرمی با نشان و.ه.ل.3. پس از سال‌ها، برای اولین بار پلیس به سرنخی می‌رسد؛ حالا نه تنها می‌توانند سراغ پرونده‌ی پاتریشیا بروند، بلکه پای یکی از پرونده‌های قدیمی اف‌بی‌آی نیز به وسط می‌آید. چرا که آن چمدان و تابلو، توجه‌ی همه را به یک نفر جلب می‌کند.

وینزر هورن لاکوود سوم یا همان وین از خود می‌پرسد چطور چمدانش و این تابلوی خانوادگی‌اش به دست این مرد مُرده رسیده است. اما می‌فهمد مردی که سال‌ها پیش دخترعمویش را دزدید، در یک ماجرای تروریستی نیز دست داشته است. این دو پرونده، ده‌ها سال اف‌بی‌آی را سردرگم کردند ولی برخلاف پلیس، وین سه ویژگی خاص دارد: ارتباطی شخصی با این پرونده، ثروت زیاد، و رنگی منحصربه‌فرد برای عدالت.

 

نظرات:

▪️کوبن هرگز ناامیدتان نمی‌کند – لی چایلد

 

▪️کوبن مخاطب را با سؤالاتی اخلاقی و صحنه‌های اکشن پرتب و تاب مواجه می‌کند – بوک‌پِیج

 

▪️کتابی با پیچش‌های فریبنده، صحنه‌های اکشن و دیالوگ‌های هوشمندانه... آیا ضدقهرمان‌ها می‌توانند در قامت قهرمان ظاهر شوند؟ این کتاب به شکلی غافلگیرکننده و رضایت‌بخش، پاسخ این سؤال را می‌دهد. – بوک‌تریب

 

▪️کوبن پادشاه رمان‌های نفس‌گیر است. – ریل‌بوک‌اسپای

 

▪️هارلن کوبن ماهرانه خانواده‌های عادی را با رازها و ماجراهایی مواجه می‌کند که زیر پوست زندگی، مخفی شده‌اند. – اسوسییتدپرِس

 

▪️کوبن به زیبایی به صحنه‌ها شکل می‌دهد و این رمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. – تورنتو استار

 

▪️تریلری پویا راجع به مردی که در مسیر تحقق عدالت، قدم در مسیری خطرناک می‌گذارد – پاپ‌شوگر

 

«هارلن کوبن» متولد چهارم ژانویه‌ی ۱۹۶۲، نویسنده و تهیه‌کننده‌ی آمریکایی است. او از ۲۶ سالگی وارد حوزه‌ی نویسندگی شد. تاکنون بیش از ۳۰ رمان معمایی از او منتشر شده که به ۴۵ زبان دنیا ترجمه شده‌اند. او نخستین نویسنده‌ای است که سه جایزه‌ی مهم اِدگار، شِیمِس و آنتونی را از آن خود کرده است.  

 

«محدثه احمدی» متولد ۱۳۷۳ قم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه تهران است. پیش از این ترجمه‌ی رمان‌های «جنگل»، «فرار کن» و «کاخ کاغذی» از او در نشر آموت منتشر شده است.

رنگ عدالت
2,500,000ریال

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو