شادي را به فرزند خود هديه كنيد

نوشته: بتي. کي راد

ترجمه: آرتميس مسعودي

160 صفحه

به گزارش بخش كتاب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، «شادي را به فرزند خود هديه کنيد» کتابي درباره نكات كاربردي استفاده از هوش هيجاني بويژه از دوران كودكي به کودکان است که به صور گام به گام به مخاطب آموزش داده مي‌شود.

مترجم درباره اين کتاب مي‌گويد: تقريباً تمام موفقيت‌هاي بزرگ زندگي از طريق فراگيري هوش هيجاني و پرورش آن در كودكان صورت مي‌گيرد. مهم‌ترين دستاورد به‌كارگيري اين نوع از هوش، شادي است. «بتي‌ راد»، نويسنده اين كتاب به جاي واژه هوش از آگاهي در كتاب استفاده كرده و به دفعات مختلف به آگاهي هيجاني اشاره كرده است.
در معرفي اين كتاب عنوان شده است: در اين کتاب توضيح داده شده که چگونه در برخورد با ديگران، حال بد را به حال خوب تبديل كنيم و اين آموزش را به كودكان نيز بدهيم. اين كتاب صرفاً درباره بچه‌ها صحبت نكرده؛ بلكه پيش از تولد كودك را نيز مورد توجه قرار داده است. افرادي كه توانايي استفاده از اين هوش هيجاني را دارند، قادر به برقراري تعامل مناسب با ديگران خواهند بود.
يك نمونه از راهكارهاي مطرح‌شده در اين كتاب، توجه به احساسات فرزندان از بدو تولد است. صحبت‌ كردن درباره احساساتي چون عصبانيت و ترس، افراد را در مسير صحيح شناخت ديگران قرار مي‌دهد.
کتاب «شادي را به فرزند خود هديه كنيد» نوشته بتي. کي راد و ترجمه آرتميس مسعودي در 160 صفحه و قيمت 3000 تومان به وسيله نشر آموت منتشر شده است.

شادي را به فرزند خود هديه كنيد
90,000ریال

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو