کتاب صوتی «وقتی خاطرات دروغ می‌گویند» با صدای سحر بیرانوند

رمانی از نویسنده‌ی «پشت سرت را نگاه نکن»

«سی‌بل هاگ» نویسنده‌ی انگلیسی است که سابقه‌ی نوشتن چندین رمان موفق و پرفروش را در کارنامه دارد. رمان‌هایی همچون «پشت سرت را نگاه کن»، «دوگانگی»، «دست‌نیافتنی» و «وقتی خاطرات دروغ می‌گویند». چندی از آثار او در زمره‌‎‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار گرفته‌اند و علاوه بر انگلیس، در سطح بین‌المللی و کشورهای مختلفی چون استرالیا، فرانسه، کانادا و آلمان نیز با استقبال کم‌نظیری مواجه شده‌اند. یکی از خصوصیات بارز هاگ که باعث شده مخاطبان متفاوتی از گروه‌های مختلف با آثارش همراه شوند، توانایی نوشتن در سبک‌ها و حال‌وهواهای مختلف است که این امر، جوایز متعددی را نیز برای کتاب‌های این نویسنده به ارمغان آورده است. 

یک اعتراف شک برانگیز

راوی «وقتی خاطرات دروغ می‌گویند» زنی به نام «اولیویا» است. او چندین سال قبل دوست صمیمی‌اش «کتی» را از دست داده است. کتی یک روز از خانه فرار کرده و هیچ‌گاه بازنگشته است. حالا و پس از گذر سال‌ها، «تام» پدر همسر اولیویا، اعتراف می‌کند که او کتی را کشته و دیگر از پس عذاب وجدان این کار برنمی‌آید. او محل دفن جنازه را هم نشان می‌دهد و پلیس جسد کیتی را پیدا می‌کند. همه‌ی این‌ها نشان از درست بودن اعتراف پیرمرد دارند. اما او از آلزایمر رنج می‎برد و بسیاری از جزئیات داستانش نیز با حقیقت نمی‌خوانند. این‌جاست که اولیویا، پلیس و مخاطب داستان، سر یک دوراهی قرار می‌گیرند. در حالی که شواهد غیر قابل انکاری از جرم تام در دست است، آیا می‌توان به حرف‌های ضد و نقیض مردی مبتلا به آلزایمر استناد کرد؟

 

کتاب صوتی وقتی خاطرات دروغ می‌گویند

نشر صوتی آوانامه با همکاری «نشر آموت» کتاب صوتی «وقتی خاطرات دروغ می‌گویند» اثر «سی‌بل هاگ» را با ترجمه‌ی «آرتمیس مسعودی» و خوانش «سحر بیرانوند» تولید و منتشر کرده است. پیش از نیز کتاب «پشت سرت را نگاه کن» دیگر اثر موفق هاگ، با صدای «آنالی طاهریان» به صورت صوتی تولید شده بود.

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید و نسخه‌ی کامل آن را از فیدیبو، طاقچه، کتابراه، نوار و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

www.AvaNameh.com

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو