پیشنهاد امروز؛ خواندن داستانی دلهره‌آور، جذاب و تکان‌دهنده: «مهمان شبانه»

 

علاقه‌مندان به خواندن آثار معمایی می‌توانند رمان خارجی «مهمان شبانه» که به تازگی از سوی نشر آموت منتشر و در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود را بخوانند.

خدیجه زمانیان یزدی

 

«مهمان شبانه» نوشته هدرگودنکاف با ترجمه مریم رفیعی داستان وایلی لارک، نویسنده‌ جنایی نویس است که به خاطر برف و کولاک در خانه‌ روستایی دورافتاده‌ای که برای نوشتن کتاب جدیدش اجاره کرده، آتش گرم و سکوت مطلق. شرایط ایده‌آلی است، فقط یک مشکل کوچک وجود دارد؛ سال‌ها پیش در همین خانه دو نفر بی‌رحمانه به قتل رسیدند و دختری بدون هیچ ردّی ناپدید شد.

با شدت گرفتن طوفان، وایلی خود را در خانه‌اش اسیر اسراری می‌ّبیند که در این چهاردیواری محبوس شده‌اند. و بعد کودکی را بیرون خانه در برف‌ها پیدا می‌کند. وایلی پس از نجات کودک شروع می‌کند به جست‌وجوی پاسخی برای سوال‌هایش؛ ولی خیلی زود مشخص می‌شود که خانه‌ روستایی آنقدرها که او فکر می‌کرد، متروکه نیست و یک نفر حاضر است برای پیدا کردن آن بچه دست به هر کاری بزند.  

هِدِر گودنکاف، نامزد دریافت جایزه‌ ادگار و نویسنده‌ پرفروش نیویورک‌تایمز و یواس‌ای تودی، در ایالت داکوتای جنوبی در آمریکا به دنیا آمده است. اولین رمان او با عنوان «وزن سکوت»، بلافاصله از استقبال قابل‌توجه‌ای برخوردار شد و به مدت ۲۲ هفته در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز باقی ماند. رمان‌های گودنکاف که در بیش از ۲۰ کشور جهان منتشر شده‌اند، اکثرا در ژانر معمایی و دلهره‌آور هستند.

کتاب های هدر گودنکاف در جهان طرفداران زیادی دارد. در توصیف این نویسنده و آثارش نوشته‌اند؛ استاد ایجاد دلهره، استاد نوشتن داستان‌هایی با پایانی انفجاری و تکان‌دهنده ، تاثیرگذار و اعتیادآور ، پرپیچ و تاب و مسحور کننده و .....

رمان مهمان شبانه در 400 صفحه و قیمت 220 هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان به خواندن رمان‌های جنایی و معمایی قرار گرفت.

 

https://www.qudsonline.ir/news/872340

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو