دعوت به یک ضیافت کلمه در کتابفروشی آموت

عادت داریم که همیشه به وقت شوق و سرخوشی، صمیمی‌ترین دوست‌مون رو دعوت می‌کنیم به یک پیاده‌روی، به یک گوشه‌ی دنج توی یک کافه‌، به یک کنسرت موسیقی یا تماشای یک فیلم و تئاتر تازه. گاهی دست این دوست رو محکم‌تر از همیشه می‌گیریم و سراغ یک ماجراجویی متفاوت می‌ریم. و خوب می‌دونیم که در تمام اتفاق‌های کوچک و بزرگ روزانه و حتی رویدادهای بسیار بسیار پر اهمیت زندگی‌مون حضورش رو می‌خوایم و می‌خوایم که کنارمون باشه، که این بودن‌شون یه حس دلچسب و اطمینان‌بخش در خودش داره.

حالا هم که می‌دونیم چهارشنبه‌ی همین هفته به یک #ضیافت_کلمه در کتابفروشی آموت دعوت هستیم بیاییم و این صمیمی‌ترین دوست یا دوستان را صدا بزنیم و به آن‌ها بگیم که در این جشن پرهیجان، و شاید انتخاب کتاب و خواندن و خواندن و خواندن هم، همراه بودن‌شون را می‌خوایم.

امروز با #منشن_کردن همدل‌ترین دوستان‌تون در پیج نشر آموت و یا کتابفروشی آموت، از سوی ما و خودتون، اونا رو به این ضیافت دعوت کنید. یک نفر یا صد نفر؛ ما به جان و کلمه، پذیرای تک تک شما خواهیم بود.‌

افتتاحیه‌ی #کتابفروشی_آموت ساعت پنج چهارشنبه بیست‌و‌هشتم آذرماه خواهد بود؛ یک قرار دوستانه برای با هم بودن‌ در کنار کتاب‌ها و اندیشه‌ها.

آدرس‌مون رو هم که می‌دونید:

#تهران #بلوار_مرزداران نبش #خیابان_آریافر ساختمان دوهزار. طبقه همکف شمالی

شماره تلفن ثابت ِ کتابفروشی: ۴۴۲۳۲۰۷۵

شماره موبایل کتابفروشی: ۰۹۳۶۰۳۵۵۴۰۱

 

دوستانی که از شهر و روستاهای دور و نزدیک هستند هم حتما دوستان همقدم خودشون رو منشن کنند. ما واحد ارسال بسیار فعالی خواهیم داشت که کتابها رو در هر جای ایران به دست‌ شما خواهند رساند.

صفحه اينستاگرام‌ کتابفروشی آموت:‌

@aamoutbookstore

https://www.instagram.com/p/Bract5tgWJx/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=730hrx7yekz6

برچسب ها:

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو