یادداشت‌های یک کتابفروش

از همان اوايل كه كتابفروشي آموت راه افتاد، سعي كردم به جبران لطفي كه مترجمان و نويسنده ها دارند و يكي دو ساعت در هفته به كتابفروشي مي آيند تا مخاطبان بدانند سر آن ساعت و آن روز، مي توانند با مترجم و نويسنده محبوب شان ديدار و گفتگو كنند، تمام كتاب هاي شان كه در نشرهاي مختلف منتشر شدند، سفارش بدهم كه حداقل يك نسخه هم شده، از کتاب‌های‌شان اينجا باشد.

كتاب هاي دكتر كيهان بهمني و خانم ها #مریم_مفتاحی و #شقایق_قندهاری و #سودابه_قیصری و #مهسا_ملک_مرزبان و #آذر_عالی_پور و

امروز صبح زنگ زدم به جيمان جان كه كم و كسري كتاب هاي دكتر بهمني را دربياورم و فردا كه وقت ديدار و گفتگو مخاطبان با اين مترجم دوست داشتني است، شرمنده اش نشويم. گفتم برو توي نرم افزار كوثر و بخش مترجم رو فعال كن و بنويس: #کیهان_بهمنی.

رفت. گفتم. به ترتيب اسم كتاب ها را بخوان و موجودي شان را بگو.

كتاب هايي كه ازش در آموت منتشر شده، به تعداد داشتيم. بقيه كتاب ها را هم پرسيدم و رفتم توي سايت پخش ققنوس و سفارش دادم. بعد يادم افتاد نكنه مثل جلسه مصطفي رحماندوست بشه!

سر جلسه رحماندوست، يك بخش از كتاب هايش زماني به كتابفروشي رسيد كه ديگر مراسم تمام شده بود و داشتند مي رفتند.

زنگ زدم به مجيدخان بزرگي. گفتم مي فرستي يا بيام خودم دستي بگيرم؟ گفت بيا!

رفتم و گرفتم و آوردم. مي خواهيم فردا يك كار متفاوت بكنيم. از دكتر كيهان بهمني در كتابفروشي آموت كلي كتاب داريم. مي خواهيم تمام ميز پرفروش ها را براي فردا اختصاص بدهيم به كتاب هاي دكتر و یک گفتگوی جانانه  باهاش داشته باشیم.

و داشتم امروز فكر مي كردم، اين گفتگوهاي پنجشنبه ها چقدر ظرفيت اين را دارند كه خط به خط پياده بشوند و شايد روزي در مجله اي يا ويژه نامه اي يا شايد هم كتابي منتشر بشوند. خدا رو چي ديديم، شايد هم شد.

فردا مي بينيم تون.

 

https://www.instagram.com/p/BzLYEfcg4i4/?igshid=dxx8jg91ntca

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو