امسال پنج‌شنبه ۲۸ آذر دو جشن یکی شده‌اند؛ ورود به دو سالگی کتابفروشی، و ورود به دوازده‌سالگی نشر آموت

اگر بگویم دوست ندارم، دروغ گفتم. این‌که هر سال یک روز اختصاص پیدا بکند به دور هم جمع شدن و کیک و شیرینی و گل و گپ و گفت، آدم، جان‌اش حال می‌آید از این‌که دیگران سر تکان می‌دهند که به‌به! یک سال دیگر هم بزرگ شد؛ در واقع تو بزرگ شدی.

هیچ‌وقت فکر نکردم به این‌که اولین کتاب‌های آموت (پنج‌کتاب اول با هم یک روز از صحافی درآمدند) چه روزی منتشر شدند اما کم‌کم دوستانم قانع‌ام کردند که ۲۸ آذرماه اولین روزی است که اولین کتاب‌های آموت در خانه‌ی کتاب، اعلام وصول گرفته‌اند. در واقع تولد اولین کتاب‌های #نشر_آموت شد مبداء تاریخ آموت. خیلی از این ۲۸ آذرها را اصلا تهران نبودم (در نمایشگاه‌های کتاب استانی بودم) که یادم بیاید. وقتی هم بودم، آنقدر سر به دویدن بودم که یادم نمی‌ماند این روز را. دو تا تولد را یادم مانده فقط در تمام این‌سال‌ها؛ تولد ایرنا و ساینا را. البته که گاهی دخترها تقلب می‌رسانند زودتر که یادتون نره ها!

۲۸ آذر را دخترها و پسرهای آموت زنده نگه‌ داشته‌اند و با جمع شدن‌شان یادم انداختند که این روز را دوست دارند. و من روزی را دوست دارم که بالاخره جرات کردم و از کار کارمندی جدا شدم و آمدم مجوز نشر آموت را که از سال ۱۳۸۳ داشتم، زنده کنم. برایم تولد، روزی است که شهامت پیدا کردم ریسک کنم و هرچه داشتم بریزم روی دایره. که باهاشون کتاب چاپ بکنم؛ با هراس این‌که آیا فروش هم خواهند داشت؟ اصلا کسی این کتاب‌ها را خواهد خرید؟ اصلا چه کتاب‌هایی باید چاپ بکنم؟

و پارسال در آغاز یازدهمین سال تولد نشر آموت، ۲۸ ام آذرماه، #کتابفروشی_آموت هم متولد شد و حالا امسال پنج‌شنبه ۲۸ آذر دو تا جشن یکی شده‌اند؛ ورود به دو سالگی کتابفروشی، و ورود به دوازده‌سالگی نشر آموت.

 

به افتخار رفقای کتابخوان، تمام کتاب‌های کتابفروشی (هم کتاب‌های نشر آموت و هم تمام ۳۲۰ ناشر دیگری که کتاب‌های‌شان را داریم) شامل پانزده درصد تخفیف می‌شود. 

#یک_تاکید دیگر: این تخفیف فقط شامل کسانی نیست که به کتابفروشی می‌آیند، دوستان سراسر کشور هم می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند.

 

راستی شیرینی‌خوران هم ساعت ۴ بعدازظهر است و مثل پارسال هیچ مقام مسوولی دعوت نیست. همه کتابخوان‌ها دعوت هستند فقط.

 

شماره ارسال سراسر کشور: واتساپ ۰۹۳۶۸۸۲۸۱۸۰

شماره ثابت کتابفروشی: ۰۲۱۴۴۲۳۲۰۷۵

آدرس: تهران. مرزداران. نبش خیابان آریافر. ساختمان ۲۰۰۰. طبقه همکف شمالی. کتابفروشی آموت

آدرس کانال کتابفروشی:  @aamoutbookstore

 

https://www.instagram.com/p/B6LjxE7gIhe/?igshid=12g2unu2ymndu

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو