پرفروش​ترین کتاب​های هفته اول آذر 90

خبرآنلاین: لیست پرفروش​ترین کتاب​های هفته اول آذرماه منتشر شد تا باردیگر کتاب​های آموزشی در حوزه​های روانشناسی و رژیم​های لاغری در کنار یک اثر ادبی و خواندنی از سیدمهدی شجاعی در صدر سفارش​ها و خریدهای مردمی قرار بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین، فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته گذشته (28 آبان تا 3آذر) منتشر شد. «برای آگاهی بیشتر از کتاب های معرفی شده در این گزارش، لطفا روی نام آثار کلیک کنید.»

بنابراین گزارش، کتاب «فوت و فن‌های عشق ورزیدن» که انتشارات البرز آن را منتشر کرده نیز در هفته گذشته در رده اول لیست پرفروش‌های سامانه اشتراک کتاب و محصولات فرهنگی قرار گرفت. این کتاب آموزشی با ارائه نکاتی کلیدی به ما می آموزد که در زندگی هرگز نباید دلسرد شویم و شامل دو بخش اصلی است که در آن راهکارهای بسیاری برای راهنمایی در زندگی و توفیق در فعالیت های آن ارائه شده است.

کتاب خواندنی سید مهدی شجاعی؛ «سقای آب و ادب» روایتی جذاب از تولد و حیات و شهادت سردار و سقای بی مثال کربلا، حضرت عباس بن علی(ع) نیز با توجه به نزدیک شدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع) در رده دوم پرفروش​های هفته گذشته قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، کتاب «زن، غذا و خدا» نوشته جِنین راس با ترجمه آراز ایلخچویی هم در رتبه بعدی پرفروش​ها قرار گرفته است. کتابی آموزشی که به گفته نویسنده بر عکسِ رژیم‌درمانی است؛ هر چیزی را که بدن‌تان می‌خواهد، بخورید، طبیعت انسان طوری است که به طور غریزی نیازهای غذایی‌اش را نشان می‌دهد. گرچه ایده‌ اصلی ساده‌انگارانه به نظر می‌آید؛ ولی آمار، دلایل علمی، تجربیات نویسنده و گروهش آن را ثابت می‌کند و راهکارهایی ساده ولی مؤثر پیش روی مخاطب می‌گذارد.»

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو