«سی‌سا سیاوش» فریبا کلهر منتشر شد

سی سا سیاوش/ رمان/ فریبا کلهر/ نشر آموت/ 154 صفحه/ 6500 تومان

فریبا کلهر از انتشار رمان تازه‌ای از خود با عنوان «سی‌سا سیاوش» خبر داد و گفت: این کتاب طنز آرامی دارد.

فریباکلهر در گفتگو با خبرنگار مهر از انتشار اثر تازه‌ای از خود با عنوان «سی‌سا سیاوش» از سوی نشر آموت خبر داد و گفت: این رمان برای مخاطب نوجوان نوشته شده است و از دو بخش واقعیت و خیال و فانتزی تشکیل شده است.

وی افزود: شیوه روایت این داستان در کنار طنز آرامی که دارد به گونه‌ای است که بخش اول داستان زمینه‌ای را برای باورپذیری بخش دوم از آن مهیا می‌کند.

کلهر ادامه داد: در این داستان با سه کودک روبروییم که در شرایطی خاص توسط یک دکتر هندی در تهران به دنیا می‌آیند. این پزشک دارای ویژگی خاصی است که می‌تواند از طریق دست‌هایش، ذهنیت خود را به بدن نوزادان منتقل کند و درباره این سه نوزاد نیز او تمامی اسطوره‌های موجود در ذهن خودش را به آنها منتقل می‌کند که مهمترین آنها اسطوره راما یا همان سیاوش است.

این نویسنده افزود: داستان در ادامه شرح  درگیری این سه کودک با این اسطوره‌ها است و انتظاری که برای ظهور نفر چهارم می‌کشند که بیاید و آنها را از این وضعیت نجات دهد.

وی که سال گذشته نیز رمان نوجوانانه «بازگشت هُرداد» را از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر کرده است، درباره پُرکاری سال‌های اخیر خودش گفت: به ظاهر این طور است که من در طول یکسال مثلا سه اثر نوشته‌ و چاپ کرده‌ام در حالی که بسیاری از این آثار اساسا در سال‌های قبل شروع شده و من به تدریج برخی از آنها را تکمیل کرده‌ام.

کلهر تاکید : من مثل آیزاک آسیموف نیستم که انبوه نویسی کنم. اما خُب کارهایم را به تدریج جلو می‌برم. الان هم چهار رمان نیمه تمام بزرگسال دارم که باید به تدریج روی آنها کار کنم و به اتمام برسانمشان.

 نشر آموت پیش از این از فریبا کلهر، مجموعه داستان «قصه‌های یک دقیقه‌ای» و رمان «شوهر عزیز من» را منتشر کرده است.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو