«سمفونی بابونه های سرخ» نقد و بررسی می شود

رمان «سمفونی بابونه های سرخ » نوشته محمد اسماعیل حاجی علیان در پنجاه و سومین نشست بلور قلم روز سه شنبه ۲ آبان ساعت ۱۶ در فرهنگسرای فردوس نقد می شود.

ناصر امین زاده رئیس فرهنگسرای فردوس در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: از آنجا که اهمیت کتاب و کتابخوانی و جایگاه ویژه کتاب بر کسی پوشیده نیست  و از آن رو که کتاب و کتابخوانی مهم ترین و کار آمدترین ابزار انتقال فرهنگ است بر آن شدیم تا برنامه بلور قلم که به معرفی و نقد کتاب اختصاص دارد را به طور ویژه و گسترده در سطح منطقه برگزار کنیم.

وی در خصوص برنامه «بلور قلم» افزود: این برنامه حدود یک سالی است که به صورت جدی و تاثیر گذار به جهت توسعه،تعمیق و گسترش امر کتاب و کتابخوانی از سوی این مدیریت برگزار  می شود و تاکنون با استقبال اهالی کتاب برخوردار شده است.

امین زاده در ادامه اظهار داشت: در پنجاه و سومین برنامه بلور قلم نویسنده اثر محمد اسماعیل حاجی علیان به همراه محمد رضا گودرزی و مرجانی جانی (منتقدین) و اعضای فعال کتابخانه های مراکز فرهنگی هنری منطقه حضور دارند.

رئیس فرهنگسرای فردوس درباره انتخاب و گزینش کتاب های مورد نقد تصریح کرد: به منظور ارتقا سطح کتابخوانی،از کتابهای مناسب در عرصه مسائل مختلف اجتماعی،فرهنگی ،سیاسی و کتاب های تازه منتشر شده یک سال اخیر استفاده می کنیم.

امین زاده خاطر نشان کرد:علاقمندان برای حضور در این برنامه می توانند روز سه شنبه ۲ آبان  ساعت ۱۶ به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه بلوار فردوس بعد از چهارراه مخابرات مراجعه نمایند.

رمان « سمفونی بابونه های سرخ » نوشته محمد اسماعیل حاجی علیان در۱۷۰ صفحه از سوی انتشارات آموت منتشر شده است.این کتاب از نگاه یک پژوهشگر ارمنی از دوران معاصر به دل تاریخ می‌رود و با رویدادها فرهنگی و سیاسی زمان شاه عباس صفوی، پیروزی سپاه ایران در جنگ با ازبکان و آزادسازی مشهد و بارگاه رضوی همراه می‌شود

این فرد در قالب یک فیلم به دل تاریخ می‌رود و با رودیداد تاریخی همراه می‌شود. در این اثر نمایی کلی از زندگی ارامنه در ایران توصیف شده است.

گفتنی است در نشست های پیشین بلور قلم نویسندگانی چون سید مهدی شجاعی، فرهاد حسن زاده،حامد محمدی،سید علی شجاعی، عرفان نظر آهاری ،اسد اله شعبانی ،رضا امیر خانی و … حضور داشتند.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو