«پسران گل» فریبا کلهر به چاپ رسید

پسران گل/ رمان/ برای همه/ فریبا کلهر

نشر آموت/ چاپ اول/ 288 صفحه/ 14500 تومان

تازه‌ترین رمان فریبا کلهر با عنوان «پسران گل» از سوی نشر آموت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریبا کلهر که همزمان با روزهای نخست سال جاری رمان جدید خود را با عنوان «عاشقانه» روانه بازار کتاب کرده بود ، اثر دیگری را نیز با عنوان «پسران گل» از سوی نشر آموت منتشر کرد.

این رمان که فضای رخداد آن به سال‌های پایانی دفاع مقدس و بازگشت آزادگان باز می‌گردد، داستان رزمنده فوتبالیستی را روایت می‌کند که که پس از بازگشت از اسارت به دلیل جانبازی و از دست دادن یک پا قادر به بازی‌ کردن نیست؛ در حالی که پسرش در رویای آمدن پدر و پذیرش مربيگری تیم فوتبال محله به سر می‌برد. پس از بازگشت پدر، پسر که از وضعیت پدرش ناخرسند است، از معرفی او به تیم محله سر باز می‌زند و در ادامه پدر به خواست تیم دیگری که رقیب تیم پسرش نیز هست، به مربیگری در آن تیم می‌پردازد و شرح رقابت این دو تیم در ادامه داستان را به جلو می‌برد.

بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

پدر از پشت به او نگاه کرد. شانه‌هایش باریک و پاهایش بلند و استخوانی بودند. پدر از آن همه بی‌اعتنایی دلش گرفت. بعد از پنج سال برنگشته بود که پسرش پشتش را به او بکند و به تماشای ساختمان‌های بیرون بایستد؛ آن هم پنج سال گرسنگی، سرما، شکنجه؛ پنج سال دلتنگی، تحقیر، انتظار؛ پنج سال اسارت. چوپ های زیر بغلش را برداشت و بلند شد و چوب‌ها را که روی زمین گذاشت و سنگینی‌اش را به آنها داد، چوب‌ها آرام صدا کردند. یوسف تکان خورد؛ بی‌آن‌که برگردد و نگاه کند، فهمید که پدرش از اتاق بیرون می‌رود.

رمان «پسران گل» را نشر آموت در شمارگان 1650 نسخه و در 288 صفحه با قیمت 14500 تومان منتشر کرده است.

*** همین خبر در خبرگزاری ایسنا

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو