کتاب صوتی «اگر حقیقت این باشد» با صدای سارا فیض

اثری دیگر از نویسنده‌ی رمان «ما تمامش می‌کنیم»

«کالین هوور» سال 1979 در تگزاس متولد شده و تا کنون بیش از ده رمان نوشته است که اغلب فضایی عاشقانه و معمایی دارند و بیشترشان در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز بوده‌اند. از آثار او می‌توان به «ما تمامش می‌کنیم»، «عشق زشت»، «اعتراف»، «نه نوامبر» و «این دختر» اشاره کرد. «اگر حقیقت این باشد»، از جدیدترین آثار هوور است که در سال 2018 منتشر شده و تحسین‌های‌ بسیاری را برانگیخته است.

داستانی در دل داستانی دیگر

اگر حقیقت این باشد، روایتگر داستان زن جوانی به نام «لوئن اشلی» است. نویسنده‌ای نوپا که درگیر مشکلات فراوان است. در اوج دشواری‌هایش، کاری به او پیشنهاد می‌شود که می‌تواند اوضاع را برای او دگرگون کند. نویسنده‌ی رمانی چندجلدی به نام «وریتی کرافورد»، دچار سانحه‌ای شده و لوئن باید مجموعه‌ی موفق او را ادامه دهد و به سرانجام برساند. اما هنگامی که به لوئن به سراغ یادداشت‌های وریتی می‌رود، با حقایقی مواجه می‌شود که داستان تازه‌ای را برای او رقم می‌زند. داستانی که در دل داستان اصلی کتاب، روایت می‌شود.

 

راوی غیرقابل‌اعتماد

یکی از نقاط قوت رمان «اگر حقیقت این باشد» روایت جذاب و پرکشش آن است. اما آن‌چه آن را به داستانی جذاب و پرکشش تبدیل می‌کند،  غافل‌گیری‌های پیاپی آن است؛ به‌گونه‌ای که شنونده نمی‌داند به حرف‌های چه کسی می‌تواند اعتماد کند و «حقیقت» چیست. این غافل‌گیری‌ها تا پایان اثر نیز ادامه دارند و تعلیق‌های به‌جای داستان همراه با بیان صریح و بی‌پرده، مخاطب را تا انتها به ادامه دادن مجاب می‌کنند.

 

صدای حقیقت

«اگر حقیقت این باشد» دومین اثر از «کالین هوور» است که طی همکاری نشر صوتی آوانامه و «نشر آموت» منتشر شده است. پیش‌تر کتاب «ما تمامش می‌کنیم» با ترجمه‌ی «آرتمیس مسعودی» و با خوانش «آنالی طاهریان» منتشر شده بود. اجرای «اگر حقیقت این باشد» بر عهده‌ی «سارا فیض» بوده و ترجمه‌ی اثر را «عباس زارعی» انجام داده است.

این کتاب صوتی را می‌توانید هم اکنون از فیدیبو، طاقچه، کتابراه، نوار و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

www.AvaNameh.com

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو