کتاب صوتی «جنگل» با صدای: سلمان ظاهری و شهره روحی منتشر شد

ناظر ضبط: یاسمن انوری

طراحی و ترکیب صدا: سید زکریا موسوی

ویرایش صوتی: شعله کردی

مدت زمان: 13 ساعت و 25 دقیقه

داستانی پیچیده و سریع، تأثیرگذار و فریبنده

هارلن کوبن «جنگل» را در سال 2007 نوشت. رمانی که به‌سرعت به یکی از پرفروش‌ترین آثار این نویسنده تبدیل شد و هنوز هم پس از انتشار رمان‌‎های پرشمار، یکی از مطرح‌ترین آثار این نویسنده محسوب می‌شود. هارلن کوبن به درخواست شبکه‌ی نتفلیکس فیلمنامه‌ای هم بر اساس رمان جنگلش نوشت که سال 2020 در قالب یک مینی‌سریال شش‌قسمته پخش شد. مینی‌سریال جنگل هرچند مانند رمان در جذب مخاطبان موفق نبود، اما نظرات مثبت منتقدان را در پی داشت. جنگل یک تریلر جنایی است که علاوه بر نثر قوی و جذابش، ابعاد دراماتیک نیز در آن به خوبی رخ می‌نمایند. داستان بر پایه‌ی جنایت بنا شده اما کاراکترهای داستان که شخصیت هرکدام به‌دقت پرداخته شده، گذشته‌ها و خاطرات، رازهای خانوادگی، عشق و خیانت، اشتباه‌ها، فقدان‌ها و سوگ‌ها هم راه خود را به زیبایی در دل داستان پیدا می‌کنند و به این ترتیب، هارلن کوبن ترکیبی جذاب را به مخاطبانش عرضه می‌کند.

 

گاهی تاریک‌ترین رازها، ریشه در خانه‌ی شما دارند

شخصیت اصلی داستان جنگل، دادستان نیوجرسی «پل کوپلند» است که سال‌های درازی را به سوگواری برای خواهرش مشغول است. بیست سال پیش، چهار نوجوان در کمپ تابستانی در جنگل ناپدید شدند که یکی از آن‌ها خواهر پل بوده است. پل همسرش را هم از دست داده و در فقدان او و خواهرش، کوپلند است که باید دخترش را نیز بزرگ کند. او می‌کوشد میان وظایف خانوادگی و شغلی‌اش تعادلی برقرار کند. اما وقتی جسد یک مرد در جنگل پیدا می‌شود، رازهایی که در گذر زمان مدفون شده بودند نیز سر از خاک برمی‌دارند و هم‌زمان بیم‌ها و امیدهای بسیاری را به زندگی قهرمان داستان می‌آورند. از وقتی احتمال آن‌که جسد یافت‌شده ممکن است متعلق به یکی از گم‌شدگان دو دهه پیش باشد، مطرح می‌شود، دادستان امیدوار می‌شود که شاید هنوز امیدی به زنده بودن خواهرش و بازگشت او وجود داشته باشد اما در این بین، چیزهایی زیادی سر راه پل کوپلند قرار دارند.

 

کتاب صوتی جنگل

نشر صوتی آوانامه طی همکاری با «نشر آموت» نسخه‌ی صوتی کتاب «جنگل» اثر «هارلن کوبن» را با ترجمه‌ی «محدثه احمدی» و اجرای «سلمان ظاهری» و «شهره روحی» تولید و منتشر کرده است.

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید و نسخه‌ی کامل آن از فیدیبو، کتابراه، طاقچه و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

www.AvaNameh.com 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو