تنها غم عشق می تواند اینطور زخم بزند

(رمان خارجی - ژانر عاشقانه)
پیج تون
سیدرضا حسینی
۴۷۶ صفحه

نمی‌دانستم می‌شود هم‌زمان با تمام وجود عاشق بود، و از عمق جان درد کشید

وقتی رن متوجه می‌شود نامزدش به دختر دیگری دل بسته است قلبش می‏شکند و فکر می‎کند دیگر هرگز زخمش التیام نخواهد یافت. به امید آنکه دردهایش را فراموش کند، رهسپار آمریکا می‎شود تا تابستان را در مزرعه پدرش در ایندیانا با او و نامادری و خواهر ناتنی خودش بگذراند. یک شب که در تاریکی در سکوت و آرامش در مزارع ذرت قدم می‌زند به مردی برمی‎خورد که او نیز گذشته‌ای غمبار دارد و کوله‌باری از خاطرات تلخ را به دوش می‌کشد.

نظرات:
طرحی مستحکم با آمیزه‌ای از تشویش و شادی و امید، که از ابتدا تا انتها بی‌عیب و نقص پیش می‎رود. من واقعا عاشق این کتاب هستم.
کریستینا لورن، نویسنده رمان عشق و دیگر واژه‌ها

پیج تون عاشقانه‌هایی بسیار زیبا و پراحساس می‌نویسد. «#تنها_غم_عشق_می_تواند_این_طور_زخم_بزند» را بسیار دوست دارم و عاشق شخصیت‎های رن و آندرس شدم.
بث اولیری، نویسنده رمان‎ آپارتمان دونفره

بسیار خاص و تکان‌دهنده. تک‌تک کلمات این رمان را دوست دارم.
جوسی سیلور، نویسنده رمان یک روز در ماه سپتامبر

یک عاشقانه سوزناک و زیبا. هرگز داستانش را فراموش نخواهم کرد.
لیزی دنت، نویسنده رمان شغل تابستانی

یک رمان پرهیجان، به شدت عاشقانه و بسیار سوزناک. تمام شب را بیدار ماندم و آن را بی‎وقفه خواندم. به غایت این رمان درخشان را دوست دارم.
امیلی استون، نویسنده رمان همیشه در ماه دسامبر

خدای بزرگ، این رمان محشر بود. پیج تون می‎تواند کاری کند تا به قدرت عشق ایمان بیاورید. این رمان همه چیز داشت و بیش از همه از عشق سرشار بود.
لورا جین ویلیامز، نویسنده رمان میدان عشق

درباره‌ی نویسنده:
«پیج تون» متولد ۱۹۷۵ در انگلستان، و دانش‌آموخته‌ی فلسفه است. دوران کودکی این نویسنده بخاطر شغل پدرش که راننده‌ی مسابقات اتومبیل‌رانی بود در رفت‌وآمد بین انگلیس و استرالیا و آمریکا گذشت. او از سال ۲۰۰۷ رمان‎های عاشقانه‌ی پراحساس می‎نویسد و تاکنون پانزده رمان عاشقانه، یک مجموعه رمان برای نوجوان‎ها و یک مجموعه‌داستان کوتاه منتشر کرده است و دو میلیون نسخه از کتاب‎هایش در سرتاسر جهان به فروش رسیده است. تون با همسر و دو فرزندش در کمبریج‌شایر در انگلیس زندگی می‎کند. «تنها غم عشق می‎تواند این‎طور زخم بزند» نخستین رمان اوست که در آمریکا منتشر می‎شود.


«سیدرضا حسینی» متولد ۱۳۴۸ در رفسنجان، و دانش‌آموخته‌ی ارشد روانشناسی از دانشگاه تهران و دانشگاه علامه طباطبایی است. از این مترجم ترجمه‌ی رمان‌های «بازگشت»، «آنجا که جنگل و ستاره‌ها به هم می‌رسند»، «خاک آمریکا» و «آخرین چیزی که او به من گفت»، «روزی مثل امروز»، «ارتقا» در نشر آموت منتشر شده است.


https://t.me/aamout/14648

تنها غم عشق می تواند اینطور زخم بزند
3,550,000ریال

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو