پرفروش‌ترین رمان‌های نشر آموت - ایرانی و خارجی

http://aamout.persiangig.com/image/Book-Fair-26-Tehran/920218/004.JPG

تازه‌ترین رمان فریبا کلهر با عنوان «عاشقانه» به همراه سومین مجلد از سه گانه وی با عنوان «شوهر عزیز من» در صدر پرفروش‌ترین آثار نشر آموت قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، تازه‌ترین رمان فریبا کلهر که همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب از سوی نشر آموت منتشر شده است در صدر پرفروش‌ترین آثار این ناشر قرار گرفته‌اند.

این رمان که داستانی متفاوت با سه گانه منتشر شده از کلهر در سال 91 دارد، روایتی است داستانی که به موضوع عشق می‌پردازد، ولی بیان نویسنده معطوف به تلقی‌های روزمره از عشق و یا آثار عامه‌پسند نیست.

در این رمان عشق خاص مردی به دختری روایت می‌شود و رابطه‌ ویژه‌ای رقم می‌خورد. در این روایت، عشق نه آن‌چنان آسمانی شده و نه بسیار زمینی و دم دستی روایت می‌شود، بلکه نویسنده سعی کرده موقعیتی میان این دو تلقی از عشق را در رمان روایت کند.

این رمان در کنار رمان «شوهر عزیز من» از دیگر آثار فریبا کلهر، نسکافه با عطر کاهگل نوشته م. آزاد، بانوی مه نوشته محمدرضا آریانفر و نیمه ناتمام نوشته نسرین قربانی از جمله پرفروش‌ترین آثار این ناشر در نمایشگاه بوده‌اند.

همچنین در میان آثار ترجمه نیز رمان پیش از آنکه بخوابم نوشته ای .جی. واتسن با ترجمه شقایق قندهاری در صدر پرفروش‌ترین آثار نشر آموت بوده‌اند.

همچنین آثاری چون خدمتکار و پروفسور نوشته یوکو اوگاوا با ترجمه کیهان بهمنی، خرید قلاب ماهیگیری برای پدربزرگ نوشته گائو زینگ جیانگ با ترجمه مهسا ملک مرزبان، اتاق نوشته اما دن اهو با ترجمه علی قانع و رز گمشده نوشته سردار اوزکان با ترجمه بهروز دیجوریان در زمره آثار پرفروش آموت قرار دارند.

http://aamout.persiangig.com/image/Book-Fair-26-Tehran/920218/005.JPG

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو