مدت ها بود میخ یک کتاب نشده بودم

نام کتاب : شوهر عزیز من

نویسنده : فریبا کلهر

ناشر : نشر آموت

چاپ اول این کتاب  فروردین 91 است و تا اردیبهشت 92 و نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، به چاپ ششم هم رسید

و جزو پرفروش ترین کتاب های سال قرار گرفت

تعداد صفحه ها : 320 صفحه در 50 فصل

پنبه زنی بزرگان: خواندن " شوهر عزیز من " نوشته ی فریبا کلهر را تمام کردم . تجربه ای که از خواندن این کتاب کسب کردم این بود که بهتر است قبل از خواندن هیچ کتابی نظرات دیگران را در موردش نخوانم ! ایضا اینکه خودم هم هی ننشینم این جا و در مورد کتاب هایی که خوانده ام اظهار فضل کنم !! یا حداقل شیوه ی نوشتاریم را عوض کنم ، و حتی الامکان طوری در مورد یک کتاب بنویسم که برای خواننده ام ذهنیت خوب یا بد در مورد کتاب خاصی درست نکنم .

اما " شوهر عزیز من " یک حس قدیمی را هم در من زنده کرد ، مدت ها بود میخ یک کتاب نشده بودم . این که توی فضای یک کتاب با شخصیت هایش بمانم ، همزاد پنداری کنم ، و دائم دنبال فرصتی باشم تا بخوانمش و بفهمم آخرش به کجا می رسد .... حتی اگر شده از خواب شبم بزنم تا یهو بیش تر از صد صفحه را یک جا بخوانم ، تقریبا عادتی فراموش شده بود ، که با خواندن این کتاب دوباره لذتش را تجربه کردم .

پس در یک کلام ، کلهر در شوهر عزیز من خواننده را دنبال خودش می کشد . البته ضعف هایی هم دارد ، که با توجه به تجربه ای که در بالا به آن اشاره کردم ، نخواهم گفت تا دوستانی که قصد خواندن کتاب را دارند ذهنیت خاصی در مورد آن پیدا نکنند .

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو