رمان «به وقت بهشت» منتشر شد.

نخستين رمان نرگس جورابچيان با نام «به وقت بهشت» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار بخش كتاب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين كتاب كه با چهار فصل همراه است و فصل‌هايش بر اساس فصل‌هاي طبيعت طبقه‌بندي شده، در 350 صفحه توسط نشر آموت به چاپ رسيده است.

جورابچيان رمان خود را رمان زنانه‌اي توصيف كرد كه زن‌محور است و تأكيد كرد كه ما معمولا زندگي يك زن را از دور مي‌بينيم و يا اين‌كه مردها زندگي زنان را روايت مي‌كنند؛ اما در اين كتاب، سلطه‌ي افكار زنانه زياد است.

او با بيان اين‌ مطلب كه فمينيست نيست، گفت: من در اين كتاب نمي‌خواستم فمنيست باشم و نيستم؛ اما به هر حال زن هستم و احساساتم در كتابم دخيل است.

جورابچيان درباره‌ي رمانش توضيح داد: اين رمان درباره‌ي زندگي دختري به نام ترلان است. او در فضايي و در قسمتي از زندگي‌اش قرار مي‌گيرد كه درواقع، قسمتي از زندگي اوست كه ما مي‌بينيم. اين دوره، براي او دوره‌اي پر از اتفاق است. شايد قبل و بعد از آن، دچار ركود باشد؛ اما ترلان در آغاز زندگي زناشويي خود دچار يك تكامل ناخواسته مي‌شود.

اين نويسنده «به وقت بهشت» را اولين رمان و اولين اثر مستقل خود معرفي كرد و افزود، پيش‌تر، آثاري در قالب داستان كوتاه و شعر داشته است.

جورابچيان همچنين گفت كه در حال نوشتن رمان دوم خود است و آن را به نيمه رسانده است.

او درباره‌ي اين اثر گفت: تلاش كرده‌ام تا اين اثر از نظر فضا و نوع نوشتارم با رمان «به وقت بهشت» فرق كند؛ چون نمي‌خواستم دچار تكرار شوم. در اين كتاب كم‌تر سلطه‌ي نگاه زنانه وجو دارد؛ اما به هر حال، چون خودم مي‌نويسم و زن هستم، اين موضوع در آن دخيل است.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو