«قصه‌های عشق مجنون» منتشر شد

اولین مجموعه‌ داستان مستقل احمدرضا تخشید با عنوان «قصه‌های عشق مجنون» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، «قصه‌های عشق مجنون» مجموعه‌ای از 70 داستان‌ کوتاهِ کوتاه این داستان‌نویس ا‌ست که با محوریت عشق در 136 صفحه توسط نشر نون منتشر شده است.

درونمایه‌ اصلی قصه‌های این کتاب، نوستالژی و مضامین عاشقانه هستند و برخی از داستان‌ها نیز با عنوان مشترک یک محور رابط دارند. نگاه تازه نویسنده به داستان‌های عاشقانه ادبیات کهن همانند «لیلی و مجنون» و «فرهاد و شیرین» به داستان‌های این مجموعه ویژگی خاصی داده است. «قصه‌های عشق مجنون» «فرهادکُشان» «امروز بعدازظهر برای تو» و «اسبت را کجا می‌بندی؟» اسامی برخی از داستان‌های این مجموعه هستند.

داستان‌های کتاب در قالب داستانک و یا داستان کوتا‌ه کوتاه هستند که در سال‌های اخیر در بازار نشر مورد استقبال مخاطبان داستان ایرانی قرار گرفته است. تخشید سال‌هاست که در عرصه‌ داستان‌نویسی فعالیت می‌کند و تاکنون داستان‌های زیادی از او در نشریات و مجموعه‌های گروهی منتشر شده است.

احمدرضا تخشید، متولد 1348 سیرجان و درس‌خوانده‌ علوم اجتماعی است و تجربه‌هایی نیز در تولید برنامه‌های اجتماعی برای تلویزیون دارد.

«قصه‌های عشق مجنون» در 136 صفحه و با قیمت 6500 تومان در قالب «منظومه داستان ایرانی» توسط نشر نون و با همکاری نشر آموت روانه بازار کتاب شده است.

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو