«تاريخچه خصوصي خانه» در نمایشگاه کتاب برملا می‌شود

علی ایثاری‌ کسمایی در ترجمه کتابی به بررسی زوایای خصوصی تاریخچه خانه پرداخته و آن را در کتابی با عنوان«تاریخچه خصوصی خانه» برملا ساخته است.

این مترجم در گفت‌و‌گو با ایبنا گفت: در این کتاب ‌تاريخ تكامل انسان بيان شده و نویسنده سعي کرده است تا کتاب را با سبك و نگاه جديد خود به نگارش درآورد، تا خواننده پس از خواندن اين كتاب به طور ناخودآگاه مي‌آموزد كه به هيچ چيز خرده نگیرد.

کسمایی، با اشاره به این‌که بیل برایسون، نویسنده‌ای امریکایی است اظهار کرد: اين نويسنده آمريكايي نگاهي بسيار جزیي و دقيق به تاريخ تمدن انسان و آنچه در تاريخ در حيطه شكل‌گيري تمدن و فناوری براي بشر رخ داده، داشته است و به گونه‌اي داستانی نشان داده كه بشر چگونه به زندگي امروزش دست يافته است.

بنا به گفته این مترجم،‌ در این کتاب زندگی درباریان انگلیس و عادات عجیب و غریب و گاه باورنکردنی آنان، تاریخ تمدن انسان به شکلی کاملا تازه و ابتکاری و با زبانی بسیار شیرین و گاه با طنز نوشته شده که خواننده را به دنبال خود می‌کشد.

نشر آموت، کتاب«تاریخچه خصوصی خانه» را در 528 صفحه به چاپ رسانده است. این کتاب با قیمت 21 هزار تومان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو