راز شوهر همچنان پرفروش ترين است

همشهری‌آنلاین: در قلب داستان راز شوهر نامه‌ای وجود دارد که قرار نبوده خوانده شود: «سیسیلیای عزیزم اگر این نامه را باز کرده‌ای پس قطعا من از این دنیا رفته‌ام» تصور کنید همسرتان برای شما نامه‌ای نوشته است که پس از مرگش بخوانید. نامه‌ای که حاوی بزرگترین و تاریک‌ترین راز زندگیش است.

رازی که نه تنها زندگی مشترک شما، بلکه زندگی دیگران را نیز ویران خواهد کرد. حالا تصور کنید نامه‌ را زمانی که همسرتان در قید حیات است بیابید.

راز شوهر داستان انسان‌هایی است که دروغی ویرانگر را با خود حمل می‌کنند و در مسیر زندگی یاد این دروغ‌ها رهایشان نمی‌کند. در عین حال، روایتگر زندگی افرادی است که حاضرند برای حفظ آرامش عزیزانشان همه زندگی خود را فدا کنند. وقتی سیسیلیا نامه‌ای خاک خورده را در اتاقک شیروانی خانه‌اش یافت اصلا به این فکر نمی‌کرد که این نامه زندگیش را دگرگون کند. این نامه نه تنها سبب شد وی شناخت بهتری نسبت به شوهرش پیدا کند بلکه خود واقعی وی را نیز آشکار نمود.

امیلی گریفین نویسده آثار پرفروش نیویرک‌تایمز درباره راز شوهر می‌گوید: شوکه‌کننده، پیچیده و تامل برانگیز. این کتاب شما را تا مدت‌ها به فکر فرو می‌برد و بسیار مناسب گروه‌های مختلف کتابخوانیست.

آن لاموت نویسنده کتاب پرفروش پرندگان ناقص درباره این کتاب می‌گوید: کتاب چنان سرگرم‌کننده و جالب است که خواننده نمی‌تواند کتاب را زمین بگذارد. چه نویسنده خوبی: بسیار باهوش، عاقل، و سرگرم‌کننده.

این رمان مدت‌هاست رتبه‌ی اول پرفروش‌ترین‌های «نیویورک تایمز» و رتبه‌ی اول پرفروش‌ترین‌های «آمازون» بوده و هست.

رمان راز شوهر نوشته لیان موریارتی و ترجمه‌ی سحر حسابی در 400 صفحه و به قیمت 21000 تومان توسط نشر آموت منتشر شده است.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو