تازه‌واردها به جمع پرفروش‌های بازار کتاب کدامند؟

فهرست پرفروش‌های بازار کتاب تهران در سومین هفته مردادماه، همچون هفته‌های پیشتر، با پیشتازی «من پیش از تو»، «ملت عشق» و «پس از تو» همراه بود. این در حالی است که با پایان یافتن طرح «تابستانه کتاب» میزان فروش در کتابفروشی‌های تهران با کاهش محسوسی همراه بوده است.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)- با توجه به حجم کتاب‌های منتشرشده در کشور، یکی از موضوعاتی که علاقه‌مندان به کتاب همواره به آن توجه دارند، انتخاب آثار مناسب برای مطالعه است. ارائه گزارش هفتگی پرفروش‌ترین کتاب‌‌های بازار کتاب، ضمن آن‌که نمایانگر ذائقه مطالعاتی اهالی فرهنگ است، می‌تواند راهنمای خوبی برای مخاطبان کتاب و مطالعه باشد.

بازار کتاب تهران در هفته سومین مردادماه و با پایان یافتن طرح «تابستانه کتاب» که از 15 تیرماه تا 16 مردادماه در کتابفروشی‌های سرتاسر کشور اجرا می‌شد، شاهد کاهشی نسبی در میزان فروش کتاب بود. با این حال بازار کتاب تهران در هفته گذشته با ادامه پیشتازی «من پیش از تو»، «ملت عشق» و «پس از تو» همراه بود و  الیف شافاک و جوجو مویز همچنان رقابت داغی را در فهرست پرفروش‌های کتابفروشی‌های معتبر تهران دارند.

همچنین در کنار این آثار «پاییز فصل آخر سال است»، «دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد» و «کتاب» مجموعه سروده‌های فاضل نظری از دیگر آثار پرمراجعه هفته گذشته بودند.

براساس این گزارش آثاری چون «سر کلاس کیارستمی»، «آرامگاه لنین»، «دکتر شفیعی کدکنی چه می‌گوید؟»، «داغ عشق»، «مسيو ابراهيم»، «كوه جادو» و «خدمتكار و پروفسور» نیز از آثاری بودند که برای نخستین‌بار به فهرست پرفروش‌های بازار کتاب تهران راه یافته‌اند.

در این گزارش، پرفروش‌های برخی کتابفروشی‌های معروف تهران از 16 تا 21 مردادماه 1395 بررسی شده است.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو