تعداد كتاب‌های فروش رفته در طرح «تابستانه كتاب» از مرز 40 هزار نسخه گذشت

با سپری شدن شش روز از طرح «تابستانه کتاب» تعداد کتاب‌های فروش رفته در این طرح به 41 هزار و 262 هزار نسخه رسیده است.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی خانه كتاب، تاكنون استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربايجان شرقی و گيلان پرفروش‌ترين استان‌های اين طرح  بر اساس خريدار هستند.

 همچنين، كتابفروشی‌های «مهرگان» از استان اصفهان، «دهكده كتاب» از اراك، «كتاب آبان» از مشهد، «چيستا سنندج» از سنندج، «فرازمند رشت» از رشت، تاكنون پرفروش‌ترين كتابفروشی‌های طرح  تابستانه كتاب به شمار می‌روند.

كتاب‌های «من پيش از تو» انتشارات آموت ، «بيشعوری» انتشارات تيسا، «ملت عشق» انتشارات ققنوس،  «هنر شفاف انديشيدن» انتشارات چشمه، «شازده كوچولو» انتشارات نگاه،  «جزء از كل» انتشارات چشمه، «پس از تو (ادامه رمان من، پيش از تو)» انتشارات آموت و «هادی الصالحين (ارتباط با خدا)» انتشارات آيين دانش در صدر پرفروش‌ترين كتاب‌‌های طرح تابستانه كتاب هستند.

  طرح تابستانه كتاب كه از 16 تير ماه با ثبت نام و تأييد 588 كتابفروشي از 31 استان كشور آغاز شده ، 41 هزار و 262 هزار نسخه كتاب از سوی 17 هزار و 459 نفر خريداري شده است. در این طرح كتاب‌های عمومی از 20% تخفيف و كتاب‌های كودك و نوجوان از 25% تخفيف برخوردار می‌شوند.

 علاقمندان می‌توانند برای كسب اطلاعات بيشتر از طرح «تابستانه كتاب» به كانال تلگرامی https://telegram.me/tabestanehketab)) بپيوندند.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو