گزارش آماری پرفروش‌های بازار کتاب تهران در هفته گذشته

در هفته گذشته «ملت عشق» الیف شافاک، رمان تحسین‌شده ادبیات ترکیه، همراه با کتاب‌های جوجو مویز، پرمخاطب‌ترین آثار کتابفروشی‌های تهران بودند.

 خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)- با توجه به حجم کتاب‌های منتشرشده در کشور، یکی از موضوعاتی که علاقه‌مندان به کتاب همواره به آن توجه دارند، انتخاب آثار مناسب برای مطالعه است. ارائه گزارش هفتگی پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار کتاب، ضمن آن‌که نمایانگر ذائقه مطالعاتی اهالی فرهنگ است، می‌تواند راهنمای خوبی برای مخاطبان کتاب و مطالعه باشد.

بازار کتاب تهران در هفته گذشته با استقبال علاقه‌مندان به رمان همراه بود. به طوری که از میان 39 عنوان کتاب حاضر در فهرست پرفروش‌ها، 26 اثر به حوزه ادبیات داستانی اختصاص داشت. همچنین با استقبال گسترده خریداران کتاب، «من پیش از تو» نوشته جوجو مویز در رقابتی شانه به شانه با «ملت عشق» نوشته الیف شافاک، عنوان محبوب‌ترین اثر بازار کتاب تهران در هفته گذشته را به خود اختصاص داد.

«پس از تو» نوشته جوجو مویز و «شازده کوچولو» نوشته آنتوان دوسنت اگزوپری نیز از دیگر آثار مورد استقبال خریداران کتاب در هفته گذشته بودند. همچنین از میان 23 ناشر حاضر در این فهرست، انتشارات چشمه با 6 عنوان و امیرکبیر با 4 عنوان از پرفروش‌ترین ناشران بازار کتاب تهران در هفته گذشته بودند.

آثاری چون «دير كردی ما شام را خورديم»، «تصرف عدوانی»، «تسلی بخشی‌های فلسفه»، «کتاب قرمز رموز فروش»، «هزار توی خواب و هراس»، «لعنت به داستایوفسکی»، «تیغ و تار و پود»، «آدم‌های خوشبخت کتاب می‌خوانند قهوه می‌نوشند» و «محفل گنگ‌ها» نیز از آثاری بودند که برای اولین بار به فهرست پرفروش‌های بازار کتاب تهران راه یافته‌اند.

این گزارش، پرفروش‌های برخی کتابفروشی‌های معروف تهران از 29 خرداد تا 3 تیر 1395 را بررسی کرده است.

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو