«پس از تو» در کمتر از یک ماه به چاپ چهارم رسید/ چاپ هشتم «من پیش از تو» روانه بازار نشر شد

رمان «پس از تو» نوشته «جوجو مویز»، نویسنده انگلیسی با ترجمه مریم مفتاحی به چاپ چهارم رسید. همچنین رمان «من پیش از تو» که سال گذشته از این نویسنده و مترجم منتشر شده بود نیز به چاپ هشتم رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رمان «پس از تو» نوشته «جوجو مویز»، نویسنده انگلیسی با ترجمه مریم مفتاحی که در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده بود، برای چهارمین بار به زیر چاپ رفت. این کتاب ادامه رمان «من پیش از تو» است که از سوی انتشارت آموت منتشر شده است.

همچنین با توجه به استقبال مخاطبان از رمان «پس از تو» در ایران و سایر کشورهای دنیا و رسانه‌ای شدن این موضوع، رمان «من پیش از تو» نیز دوباره به بازار پرفروش‌ها برگشت و به همین دلیل این کتاب نیز برای هشتمین بار در ایران منتشر شد.

این دو رمان به داستان زندگی پسر جوان و ورزشکاری اشاره می‌کند که در اوج سلامت، قدرت و موفقیت دچار سانحه تصادف می‌شود و از آن به بعد زندگیش تغییر می‌کند چراکه او قطع نخاع شده و دیگر قادر به حرکت نیست. در ادامه داستان اتفاقاتی رخ می‌دهد که بدون شک باعث جذابیت و فروش بالای این کتاب شده است.

«پس از تو» و «من پیش از تو» بر اساس داستان یک فوتبالیست انگلیسی که در سن ۲۳ سالگی تصادف می‌کند و قطع نخاع می‌شود نوشته شده است. این دو رمان بارها در صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته‌اند و یک فیلم سینمایی به نام «من پیش از تو» با نقش‌آفرینی «امیلیا کلارک» و «سام کلافین»، دو بازیگر مطرح انگلیسی، ساخته شده و قرار است که از این فیلم در سوم ژوئن رونمایی شود.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو