کتاب صوتی «میوه خارجی» با صدای مریم پاک ذات

کتاب صوتی «میوه خارجی»

 

کتاب صوتی «میوه خارجی» شنوندگان خود را به یک سفر هیجان انگیز در دوره جنگ جهانی دوم و حال و هوای سنتی آن می‌برد. این اثر که با صدای مریم پاک‌ذات تولید و منتشر شده، به حس و حال عاشقانه این کتاب رنگ و بویی دیگر داده است.

کتابی دیگر از نویسنده «من پیش از تو»

جوجو مویز نویسند‌ه‌ی پرآوازه‌ی رمان‌های عاشقانه در سال ۲۰۰۳ «میوه خارجی» را به مخاطبان خود عرضه کرد که در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. وی در این اثر به بیان دو دوره زمانی (حال و گذشته) در دو بخش مجزا می‌پردازد. لوتی دختر آواره‌ای از جنگ جهانی دوم توسط خانواده‌ای به فرزندخواندگی پذیرفته می‌شود. او در شهر کوچک و دور افتاده‌ی «مرم» در کنار سیلیا دختر این خانواده دوران نوجوانی خود را سپری می‌کند، تا اینکه سیلیا خانه را به مقصد لندن ترک گفته و مرد آرزوهایش را ملاقات می کند. سپس داستان با جهشی ۵۰ ساله و با شرح زندگی شخصی به نام دیزی ادامه پیدا می‌کند. دیزی به‌واسطه‌ی ترک همسرش، به همراه فرزند کوچکش  به «مرم» مهاجرت می‌کند و درآنجا مشغول به کار شده که این اتفاق باعث گره خوردن زندگی این شخصیت با لوتی و سیلیا می‌شود. این اشخاص در مبارز‌‌ه‌ی پیاپی با سنت‌های کهنه جامعه برای رسیدن به رویاهای خود هستند. مویز در این کتاب با نگارشی روان و داستانی باورپذیر تقابل سنت و مدرنیته را شرح می‌دهد. مخاطبان در این داستان با فضایی رمانتیک روبرو می‌شوند و با شخصیت‌های اصلی داستان همراه شده و به درکی از معنی عشق واقعی دست می‌یابند.

 

 

برشی از کتاب

لوتی روی لبه‌ی زیرانداز ادلاین نشسته بود و تمام مدت با خودش مقابله می‌کرد که شن‌های لای چین‌های زیرانداز را با دست کنار نزند، با این حال، سرانجام آرام و قرار گرفت. احساس دهاتی بودن می‌کرد و می‌دید لباسش برای لب دریا زیادی رسمی است، برای همین حس حماقت به او دست داده بود. تمرکز نداشت و نمی‌توانست مکالماتی را که در اطرافش در جریان بود، دنبال کند. ادلاین که همیشه تلاش زیادی می‌کرد تا لوتی احساس راحتی کند، با مردی گرم گفت‌وگو بود که لوتی تا آن روز ندیده بود. لوتی شرابش را مزه مزه کرد ...

 

عاشقانه‌های جوجو مویز

 جوجو مویز نویسنده پرآوازه آمریکایی در سال ۱۹۶۹ در لندن به دنیا آمد. وی به مدت ده سال در حرفه‌ی روزنامه نگاری فعالیت داشت. در سال ۲۰۰۲، با کتاب «باران پناه­ دهنده» وارد عرصه­‌ی نویسندگی شد و نام خود را به­‌عنوان یکی از مشهورترین رمان­‌نویسان رمانتیک معاصر مطرح کرد. او از معدود نویسندگانی‌­ست که دو بار موفق شده جایزه­‌ی داستان بلند رمانتیک سال را از انجمن رمان­‌نویسان رمانتیک دریافت کند. وی با نگارش سه‌گانه‌ی «من پیش از تو»، «پس از تو» و «هنوز هم من» به محبوبیت فراوانی در بین خوانندگان ایرانی دست یافت. از آثار دیگر این نویسنده می‌توان به «مرکز فروش طاووس»،  «اسب رقصان»،  «دختری که رهایش کردی»، «یک بعلاوه یک» و ... اشاره کرد.

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید، و با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن آوانامه از طریق لینک زیر نسخه کامل آن را دانلود کنید.

 

https://bit.ly/2W6t0ur

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو