کتاب صوتی «نفرت بازی» اثر سالی تورن، ترجمه فرشاد شالچیان با صدای مریم پاک ذات

کتاب صوتی «نفرت بازی»

در ادامه می‌توانید بخش‌هایی از این رمان را بشنوید و با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن آوانامه از طریق لینک زیر نسخه کامل این کتاب صوتی را دانلود کنید:

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

بازی عشق یا نفرت

«من نظریه‌ای دارم؛ این‌که از کسی متنفر باشید، به طرز آزاردهنده‌ای شبیه وقتی است که عاشق آن شخص هستید. من فرصت زیادی برای مقایسه‌ی عشق و نفرت داشته‌ام و در این‌جا، مشروح مشاهداتم را بیان می‌کنم.»

این جملات، کلام آغازین کتاب نفرت‌بازی است. راوی داستان، دختری جوان به نام لوسی هاتن است که در یک شرکت انتشارات کتاب کار می‌کند. میز کار او، درست روبه‌روی مرد جوانی با نام جاشوا تمپلمن است و این دو نفر، با تمام وجود از هم متنفرند و در هر فرصتی، بازی‌های گوناگونی را پیش می‌کشند تا نفرتشان را به هم ابراز کنند و این‌طور است که می‌توانند در ساعت‌های طولانی کار مشترک، یکدیگر را تحمل کنند. اما این نفرت‌بازی زمانی به اوج خود می‌رسد که رقابتی برای یک ترفیع شغلی میان این دو نفر شکل می‌گیرد و هر دو امیدوارند تا با پیروزی در این رقابت، برنده‌ی بازی میان خودشان نیز شوند.

 

یک کمدی- رمانتیک جذاب

داستان نفرت‌بازی، روی مرز باریک میان عشق و نفرت پیش می‌رود. راوی، این دو احساس را موازی و دو روی یک سکه می‌داند و برای اثبات نظریه‌اش، قصه‌ای پر فراز و نشیب را روایت می‌کند که در خلال آن، از بیان خصوصیات فردی و پیشینه‌های خانوادگی خود و رقیبش جاشوا نیز بهره می‌گیرد تا تضادها و تفاوت‌های این دو شخصیت را بهتر نشان دهد. نفرت‌بازی داستان مفرحی است که با چالش‌های بسیار همراه بوده و نویسنده، در کنار توصیف‌های خود از مقوله‌ی عشق و نفرت، موقعیت‌های طنزگونه‌ی خوبی را نیز خلق کرده است که شنیدن داستان را به تجربه‌ای خوش‌آیند و جذاب بدل می‌کند.

 

بخشی از کتاب

عشق و نفرت موازی هستند. با فکر کردن به آن شخص، دل و روده‌هایتان آشفته می‌شود. تپش‌های قلبتان در سینه، سنگین و قدرتمند می‌شود. به حدی که تقریبا از روی پوست قابل مشاهده است. اشتها و خوابتان به هم می‌ریزد. هر برخورد با آن شخص، باعث جوشش آدرنالین در خونتان می‌شود و به وضعیت جنگ یا گریز می‌رسید. بدنتان دیگر کاملا از دستورات شما پیروی نمی‌کند. اسیر موقعیت می‌شود و این، شما را می‌ترساند. عشق و نفرت دو روی یک سکه‌ی بازی هستند و شما باید برنده بشوید. چرا؟ به خاطر دلتان و غرورتان. باور کنید. من از چند و چون ماجرا باخبرم.

 

کتاب صوتی نفرت‌بازی

نفرت‌بازی، نخستین رمان سالی تورن –نویسنده‌ی استرالیایی- است که به چندین زبان دیگر ترجمه شده است و آوانامه نسخه‌ی صوتی این کتاب را با همکاری نشر آموت (https://avanameh.com/textpub/amout-pub)، با ترجمه‌ی فرشاد شالچیان و با صدای مریم پاک‌ذات (https://avanameh.com/narrator/%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D9%BE%D8%A7%DA%A9-%D8%B0%D8%A7%D8%AA)، تهیه و تولید نموده است.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو