سال‌هاست من و شما را می‌زنند به جرم این‌که من نشر آموت می‌فروشم و شما نشر آموت می‌خوانید

سال‌هاست تمام #آموت_خوانان را سطحی و ابتدایی می‌خوانند و با چوب زردشان، خود را خاص‌خوان معرفی می‌کنند که غافل‌اند در همین آموت اگر کتاب‌های #جوجو_مویز منتشر شده، کتاب‌های #فلانری_اوکانر و #هوگو_کلاوس و #رضا_جولایی و #محمدرضا_صفدری و #سیدحسین_میرکاظمی و #بیژن_بیجاری و #یوسف_علیخانی منتشر شده و کلی نویسنده‌ی جایزه‌بگیر ایرانی و خارجی.

سال‌هاست تلاش کردند هر کتاب آموت که پرفروش می‌شود، برایش دستک‌ و دمبک درست کنند و هل‌اش بدهند سمت غیرمجاز شدن و بعد در خفا خجالت بکشند از خود که اسم خودشان را کتابخوان گذاشته‌اند و در واقع جلاد کتاب هستند!

سال‌هاست هر کتاب آموت چاپ‌اش دو رقمی می‌شود، قاچاق‌اش را می‌زنند و یا از روی‌اش کپی می‌زنند و با دو برابر قیمت چاپ‌اش می‌کنند و بعد مثلا تخفیف 50 درصدی می‌زنند؛ یکی نیست از این‌ها بپرسد شما اگر ناشر هستید چرا یک کتاب نامعروف در میان کتاب‌های‌تان نیست؟ چرا تلاش نمی‌کنید خودتان یک کتاب را معرفی کنید؟

سال‌هاست کتاب‌های #یوسف_علیخانی را به جرم این‌که مردم ازشان استقبال کردند، نمی‌خوانند (البته که می‌خوانند و در خفا و در دایرکت به‌به و چه‌چه می‌کنند و دریغ از اینکه که در عیان حتی بروز بدهند که خوانده‌اند!)

سال‌هاست می‌گویند این‌ها در #نمایشگاه_کتاب کتاب‌های‌شان را با تخفیف می‌فروشند و باعث کسادی #کتابفروشی_ها می‌شوند و خدا زد پس کله‌شان و امسال نمایشگاه کتاب برگزار نشد و خریداران نمایشگاهی به کتابفروشی‌ها نرفتند و باز وقتی #نمایشگاه_کتاب_مجازی برگزار شد، حمله کردند سمت کتاب‌ها؛ راستی چه اتفاقی می‌افتد که کتابی مثل #نفرت_بازی و #سالار_مگس_ها و #خانه_ای_که_در_آن_بزرگ_شدیم و ... در هیچ کتابفروشی‌ای پیدا نمی‌شود و بعد در این نمایشگاه یکی از ده کتاب پرفروش می‌شوند؟

سال‌هاست می‌گویند چون فلانی و برادرش و دوستانش در #نمایشگاه_کتاب_تهران و _نمایشگاه_کتاب_استانی در غرفه می‌ایستند و برای مردم، حرف می‌زنند، این کتاب‌ها پرفروش شده‌اند و کاش دسترسی داشتند به پنل مدیریت اولین #نمایشگاه_کتاب_مجازی_تهران و می‌دیدند که مردم بدون حضور من و حمیدخان و بروبچه‌های آموت، خودشان کتاب‌های #جوجومویز و #دیلیا_اوئینز و #ویلیام_گلدینگ و #کالین_هوور و #شاری_لاپنا و ... خریدند و در کنارش #مجموعه_کامل_داستان_های_فلانری_اوکانر و #اندوه_بلژیک و #سه_گانه_یوسف_علیخانی و #یک_پرونده_کهنه و ... انتخاب کردند و هیچ‌کس دیگری را تفتیش نکرده که تو چرا این را می‌خوانی و آنی را نمی‌خوانی که ما می‌گوییم.

سال‌هاست درگیرم با این ماجراها اما این روزها سرشارم دوباره.

رمان #خاک_آمریکا نوشته‌ی #جنین_کامینز با ترجمه‌ی #سیدرضا_حسینی منتشر شده و باید معرفی بشود. لطفا بخوانید و درباره‌اش بنویسید.

ممنونم که هستید.

 

https://www.instagram.com/p/CKla7fdgk7G/?igshid=1b5eqimldns4g

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو