نظراتی نویسندگان شناخته‌شده‌ی جهان درباره‌ی رمان «خاک آمریکا»

 

#جان_گریشام :

من سعی می‌کنم رمان‌های هیجان‌انگیز بنویسم، چون عاشق خواندن چنین رمان‌هایی هستم و خیلی وقت بود رمانی به هیجان‌انگیزی خاک آمریکا نخوانده بودم. طرح داستانی آن قرص و محکم، هوشمندانه و پیش‌بینی‌ناپذیر است. پیام این رمان مهم و به‌موقع است اما سیاسی نیست. شخصیت‌هایش خشن، دلسوز، دیگرآزار، شکننده و متهورند. این رمان از نظر اصالت پرمایه و غنی است. سفر شخصیت‌های این رمان گواهی است بر قدرت ترس و امید و اعتقاد به اینکه در دنیا آدم خوب بیشتر از آدم بد هست

#استیون_کینگ :

خاک آمریکا یک اثر فوق‌العاده و یک نمایش کاملا متعادل است که در یک سو وحشت و در سوی دیگر عشق را نشان می‌دهد. امکان ندارد کسی هفت صفحه اول این کتاب را بخواند و آن را تمام نکند. نثر آن بی‌عیب و نقص است و هیجان داستانش هرگز فروکش نمی‌کند. این کتاب در بحث و گفتگوها درباره‌ی مهاجرت و مهاجران صدایی مهم خواهد بود و بی‌تردید دروغ بودن این عقیده را آشکار خواهد ساخت که «آدم‌های بد» ما را محاصره کرده‌اند. در مقیاس کوچک ، یعنی مقیاس داستان، که من دوست دارم در آن زندگی کنم، این کتاب رمانی معرکه است درباره‌ی زنی خوب که به همراه پسرش در حال فرار است. این رمان حیرت‌انگیز است.

 

#دان_وینسلو نویسنده‌ی رمان «مرز» : 

داستان کامینز درباره مهاجران از همان نخستین جمله هیجان‌انگیز تا آخرین جمله دردناکش دقیقا همان چیزی است که ما امروز بدان نیاز داریم. رمانی بی پرده اما حساس ، واقع‌گرایانه اما سرشار از امید و پرشکوه و پرخشونت. خاک آمریکای جنین کامینز خوشه‌های خشم زمانه‌ی ماست.

 

#اریکا_سانچر نویسنده‌ی رمان «من دختر مکزیکی بی‌عیب و نقص تو نیستم» : 

جنین کامینز با چنان شکوه، شور و دقتی می‌نویسد که من نمی‌توانم از خواندن داستانهایش دست بکشم.

 

#سندرا_سیسنروس نویسنده‌ی رمان «خانه خیابان مونگو» : 

خاک آمریکا فقط یک رمان بزرگ آمریکایی نیست. رمان بزرگ هر دو قاره آمریکاست. داستان جهانی زمانه‌ی ماست که استادانه نوشته شده است.

 

#تارا_کانکلین نویسنده‌ی رمان «آخرین عاشق‌پیشه‌ها» : 

خاک آمریکا کتابی ضروری، کوبنده و فراموش‌نشدنی است. جنین کامینزبا توصیف خود از لیدیا و لوکا، مادر و پسری که وادار می‌شوند خانه شان را در مکزیک رها و فرار کنند، به مهاجرهای سرتاسر دنیا که در جستجوی تنها یک چیز، یعنی بخت بقا، از خشونت و مرگ تقریبا قطعی می‌گریزند، وجهه و اعتبار بخشیده است. خاک آمریکا یک اثر کلاسیک جدید آمریکایی است.

 

#آن_پچت نویسنده‌ی رمان‌های پرفروش خانه‌ی هلندی و مشترک‌المنافع: 

خاک آمریکا هم یک قطب‌نمای اخلاقی است و هم رمانی مسحور کننده. من نمی‌توانستم آن را زمین بگذارم. هرگز نیز این رمان از فکرم بیرون نخواهد رفت.

 

#الین_هیلدربرانت نویسنده‌ی رمان پرفروش تابستان 69 : 

چرا داستان می‌خوانیم؟ ما با غرق کردن خودمان در دنیای شخصیت‌های داستان ها به عواطف مان ژرفا و وسعت می‌بخشیم و همدردی را می‌آموزیم. انسان‌تر می‌شویم. هیچ کتابی به اندازه‌ی خاک آمریکا من را دگرگون نکرد- یا به چالش نکشید.  این رمان به راستی یک مکاشفه است.

 

#کریستین_هانا نویسنده رمان‌های پرفروش بلبل و تنهای بزرگ : 

بجا، قدرتمند و فوق‌العاده. خاک آمریکا تلفیق خارق‌العاده شعف و وحشت است که قدرت عشق مادرانه و ظرفیت بی‌پایان انسان برای امید همواره آن‌ها را به هم پیوند می‌زند. امیدوارم همه این رمان را بخوانند و همان‌قدر که من از آن متاثر شدم، تحت‌تاثیر آن قرار بگیرند.

 

#خولیا_آلوارز نویسنده‌ی رمان «در زمان پروانه‌ها» : 

دستاوردی درخشان، مسحور کننده و بموقع. جنین کامینز با داستان مهاجرت به همه‌ی ما جان و نفس داد.

 

#سارا_بلیک نویسنده‌ی رمان پرفروش «کتاب میهمان » : 

خاک آمریکا به عنوان رمانی ضروری و فراموش‌نشدنی از مرز صفحه‌های کتاب پا فراتر می‌گذارد و مخصوصا الان توجه همگان را طلب می‌کند.

 

#رینا_گرانده نویسنده‌ی «فاصله بین ما» :

 یک کتاب قدرتمند، پرهیجان و فراموش‌نشدنی.

 

#رومان_آلام نویسنده‌ی رمان «آن نوع مادر و ثروتمند و زیبا» : 

داستان مهاجرت داستان عصر ماست و جنین کامینز وقایع‌نگاری باقابلیت است. خاک آمریکا که همزمان هم صمیمانه و هم حماسی است یک کتاب روح‌بخش و زیبا درباره‌ی عشق  مادری و امید انسانی است.

 

https://www.instagram.com/p/CKwaI3IAfTd/?igshid=zd9zuy26rm8c

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو