کتاب صوتی «زن همسایه» با صدای سحر بیرانوند

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در ادامه بشنوید، و با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن آوانامه از طریق لینک زیر نسخه‌ی کامل این کتاب صوتی را دانلود کنید.

https://zaya.io/ed3vb

 نمونه اول

 نمونه دوم

 نمونه سوم

 نمونه چهارم

از وکالت و معلمی تا نویسندگی

شاری لاپنا، نویسنده کانادایی در سال 1960 متولد شد. پیش از شروع حرفه نویسندگی، زمانی مشغول وکالت و آموزگاری بود. رمان نخستش با عنوان «چیزهایی که پرواز می‌کنند» را در سال 2008 نوشت که برایش جوایزی به همراه داشت و باعث شهرتش شد. پس از آن رمان‌های اقتصاد شادمانی، زن همسایه، غریبه‌ای در خانه، مهمان ناخوانده، کسی که می‌شناسیم و پایان او را نگاشت. رمان «زن همسایه» معروف‌ترین اثر اوست که در فهرست پرفروش‌ترین‌های مجله نیویورک تایمز نیز قرار گرفت. فضای رمان‌های لاپنا آکنده از تعلیق، معما و هیجان است و به شخصیت‌پردازی با توجه به روان‌‌شناسی توجهی ویژه دارد.

 

آیا همه‌چیز از یک مهمانی شام آغاز می‌شود؟

«آنه» و «مارکو» زوج جوانی هستند که با تازگی صاحب فرزند شده‌اند و در ظاهر همه چیز خوب و رو به راه است. اما ماجرای داستان از جایی شروع می‌شود که آن‌ها به مهمانی شام یکی از همسایگان دعوت می‌شوند و به گمان این که با سر زدن نیم ساعته به فرزند شش ماهه‌شان، مشکلی ایجاد نمی‌شود. لاپنا یکی از ترس‌های همیشگی بسیاری از والدین، یعنی هراس از دزدیده شدن فرزندشان را، دست‌مایه‌ی داستان «زن همسایه» قرار داده است. نویسنده داستانی پر کشش و پر از معما را در ادامه‌ی شروعی طوفانی و گیرا روایت می‌کند و با قلابی که در ابتدا برای مخاطب انداخته، او را تا انتهای داستان و پاسخ دادن به معماها و پرسش‌های مطرح شده، با خود همراه می‌کند.

 

ورود پلیس و آشکار شدن تناقضات

با ورود تیم پلیس و کارآگاه «راسبک» که از شخصیت‌های اصلی داستان است، پرده از رازهای زیادی برداشته می‌شود که باعث سرخوردگی، بهت و تحقیر شخصیت‌های دیگر داستان می‌شود. لاپنا در روایت داستانش، مخاطب را وادار به حدس زدن ماجرا بر اساس داستان‌های جنایی و معمایی می‌کند ولی در ادامه به شیوه‌های غافل‌گیر کنند داستان را پیش می‌برد.

 

مادر یا همسر؟

آنه در تب و تاب و نگرانی از وضعیت فرزندش، دچار تردیدها و افسوس‌های فراوان است. تردید از وضعیت و شرایط زندگی‌اش، نگرانی از سرنوشت فرزندی که امید او به زندگی و همه چیز ا‌ست و همچنین تردید نسبت به این که آیا به اندازه‌ی کافی مادر خوبی بوده است یا خیر؟ مارکو نیز شرایط خوبی ندارد و شوکه و سردرگم است. لاپنا در شرایطی که رمان‌هایی از این دست در بازار کتاب فراوان‌اند، داستانی پرکشش و جذاب نگاشته که به درستی مورد توجه مخاطبان این گونه از داستان‌ها قرار گرفته است.

 

«زن همسایه» سومین همکاری سحر بیرانوند با آوانامه است که با همکاری نشر آموت به صورت صوتی منتشر می‌شود. صداسازی و هنر بیرانوند در روایت کتاب، اثر را جذاب‌تر و پرکشش‌تر کرده است.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو