کتاب صوتی «هوای او» منتشر شد

با صدای: مریم پاک‌ذات

ناظر ضبط: سمیرا نجف‌زاده

طراحی و ترکیب صدا: محمد حنیفه

ویرایش صوتی: عاطفه امیرنیا

مدت زمان: 11 ساعت و 07 دقیقه

 

اثر دیگری از خالق «جاذبه‌ی میان ما»

«بریتنی سی. چری» نویسنده‌ی آمریکایی است که در میلواکی متولد شده و تحصیلاتش را در رشته‌های تئاتر و نویسندگی خلاق گذرانده است. او داستان‌نویسی را از نوجوانی آغاز کرده و تا کنون بیش از بیست عنوان کتاب نوشته است که عموماً رمان‌هایی عاشقانه بودند و عمده‌ی شهرت او را می‌توان پای عاشقانه‌هایش نوشت. از میان آثار پرشمار چری، تا کنون تنها دو کتاب به فارسی ترجمه شده‌اند: «هوای او» و «جاذبه‌ی میان ما». دو اثری که در مقیاس جهانی نیز از موفق‌ترین رمان‌های نویسنده‌شان بوده و هستند. بریتنی سی. چری همچنان هم در شهر تولدش میلواکی زندگی می‌کند و از علاقه‌ی شدیدش به خلق داستان‌های عاشقانه دست برنداشته است.

 

مثل تلاقی دو خط موازی

داستان «هوای او» دو راوی دارد. فصل‌هایی از کتاب را مردی به نام تریستن تعریف می‌کند که در تصادفی، همسر و پسرش را از دست داده و روایت فصل‌های دیگر برعهده‌ی زنی به اسم الیزابت است که او هم همسرش در یک تصادف درگذشته و حالا با دختر کوچکش زندگی می‌کند. تریستن پس از این سوگ بزرگ، شهر و خانواده‌اش را رها می‌کند و پس از مدتی سرگردانی، در شهری کوچک به‌نام مدوکریک ساکن می‌شود. الیزابت هم که تاب ندارد بدون همسرش در خانه‌شان به زندگی ادامه دهد، شهر خود را ترک می‌کند و او و دخترش نزد مادر الیزابت می‌مانند. پس از یک سال، الیزابت تصمیم می‌گیرد به شهر و خانه‌ی خود بازگردد؛ به شهر کوچک مدوکریک. وقتی به شهر می‌رسد، بار دیگر تصادفی پیش می‌آید و باعث آشنایی تریستن و الیزابت می‌شود؛ یک آشنایی ناخوش‌آیند. اما تصادف‌ها دست‌بردار نیستند و الیزابت متوجه می‌شود تریستن که مردم شهر از او با عنوان عوضی شهر یاد می‌کنند، همسایه‌ی روبه‌رویی او شده و دیدار و مواجهه با او ناگریز است. این دو وقتی هم‌دیگر را بیشتر می‌شناسند، می‌بینند وجوه اشتراکی فراتر از جنون و درهم‌شکستگی و درگذشت عزیزان‌شان دارند و داستان تریستن و الیزابت، وارد فراز و نشیب‌های بسیار می‌شود.

 

دومین اثر بریتنی سی. چری در آوانامه

کتاب صوتی «هوای او» دومین اثر «بریتنی سی. چری» است که طی همکاری آوانامه و «نشر آموت» با ترجمه‌ی «منا اختیاری» تولید و منتشر شده است. گویندگی این اثر برعهده‌ی «مریم پاک‌ذات» بوده است. پیش از این نیز کتاب «جاذبه‌ی میان ما» اثر دیگر همین نویسنده با صدای «سارا فیض»، «فریاد موسویان» و «امید تقوی» در قالب کتاب صوتی منتشر شده بود.

 

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید، و کتاب صوتی کامل را از فیدیبو، طاقچه، کتابراه و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

 نمونه اول

 نمونه دوم

 نمونه سوم

 نمونه چهارم

 نمونه پنجم

 نمونه ششم

 

www.AvaNameh.com

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو