گزارش آماری پرفروش‌های بازار کتاب تهران در هفته گذشته

بازار کتاب تهران که در هفته گذشته، تحت تأثیر تعطیلی دو روزه عید فطر با کاهش نسبی فروش رو به رو بوده، عرصه رقابت ناشرانی چون «چشمه» و «امیرکبیر» بود؛ به طوری که انتشارات چشمه با 9 و امیرکبیر با 5 عنوان کتاب پیشتاز فهرست پرفروش‌ها بودند.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)- با توجه به حجم کتاب‌های منتشرشده در کشور، یکی از موضوعاتی که علاقه‌مندان به کتاب همواره به آن توجه دارند، انتخاب آثار مناسب برای مطالعه است. ارائه گزارش هفتگی پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار کتاب، ضمن آن‌که نمایانگر ذائقه مطالعاتی اهالی فرهنگ است، می‌تواند راهنمای خوبی برای مخاطبان کتاب و مطالعه باشد.

بازار کتاب تهران در هفته گذشته با وجود تعطیلات دو روزه عید فطر که تأثیر ملموسی بر میزان فروش در کتابفروشی‌های تهران داشت، همانند چند هفته اخیر با ادامه استقبال از «من پیش از تو» و «پس از تو» نوشته جوجو میز و «ملت عشق» نوشته الیف شافاک همراه بود. ضمن اینکه «شازده کوچولو» و «لذتی که حرفش بود» نیز از دیگر کتاب‌های مورد استقبال در هفته گذشته بودند.

در فهرست پرفروش‌های مهمترین کتابفروشی‌هی پایتخت در دومین هفته تیر ماه، 53 اثر از 27 ناشر حضور داشتند که «چشمه» با 9 عنوان و امیرکبیر با 5 عنوان دارای بیشرین آثار در این فهرست بودند.

همچنین آثاری چون «ملاقات در شب آفتابی»، «رنج‌های ورتر جوان»، «حکومت نظامی»، «آن گوشه دنج سمت چپ»، «آداب دنیا»، «مأمورهای اعدام»، «عاشقانه‌های ریخته روی میز»، «داپلر»، «تائو ت چینگ»، «مهندسی علم حروف»، «شطرنج وجود»، «در باب شهریار ماكیاولی»، «سپیده دم ایرانی»، «بازی تاج و تخت»، «یک شلیک» و «منِ او» نیز از آثاری بودند که برای اولین بار به فهرست پرفروش‌های بازار کتاب تهران راه یافته‌اند.

این گزارش، پرفروش‌های برخی کتابفروشی‌های معروف تهران از 12 تا 16 تیر 1395 را بررسی کرده است.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو