نیکول کیدمن «همسر خاموش» سینما می‌شود

نیکول کیدمن در فیلم «همسر خاموش» نقش اصلی را بازی می‌کند. این بازیگر اسکار گرفته سینما در کنار بازی در این فیلم، یکی از تهیه‌کنندگان آن هم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم «همسر خاموش» قصه فیلم‌نامه اقتباسی خود را از کتابی پرخواننده به همین نام اثر آ‌.اس.آ هریسون گرفته است.

قصه کتاب این نویسنده متوفی حال و هوایی دلهره‌آور و روانکاوانه دارد و از ماه ژوئن که روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت، از جمله کارهای موفق ادبی بوده است.

خط اصلی قصه کتاب درباره جودی یک زن چهل ساله و شوهر او تاد است. زندگی مشترک این دو در یک نقطه بحرانی و آشوب زده قرار دارد.

آن‌ها در شهر شیکاگو زندگی می‌کنند و با وجود رفاه موجود در زندگی‌شان، احساس می‌کنند با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند و ادامه زندگی مشترک وجود ندارد.

از شواهد امر چنین برمی‌آید که زن پرخاشگر و مرد قربانی است. هر لحظه این زن و مرد در قالب تازه‌ای خود را به نمایش می‌گذارند، که متفاوت با قبل از آن است.

نیکول کیدمن در نسخه سینمایی قصه کتاب هریسون در نقش جودی بازی می‌کند. بازیگر نقش تاد (همسر وی) هنوز انتخاب نشده است.

شرکت مستقل فیلم‌سازی مازور/کاپلان «همسر خاموش» را با همکاری نیکول کیدمن تهیه خواهد کرد. این فیلم با هزینه تولید 20 میلیون‌دلاری جلوی دوربین خواهد رفت.

کلید فیلم‌برداری این درام دلهره‌آور روان‌کاوانه برای اوایل سال جاری میلادی زده می‌شود. تا آن زمان، کارگردان فیلم هم انتخاب و معرفی خواهد شد.

به نوشته سایت اینترنتی دولاین، نیکول کیدمن این روزها به دنبال فیلم‌های غیر متعارف و مستقل با سوژه‌ها و فیلم‌نامه‌هایی تازه و غیرمعمول است.

وی سال قبل درام دلهره‌آور «استوکر» را به کارگردانی چان ووک پارک فیلم‌ساز مطرح سینمای کره جنوبی روی پرده سینماهای جهان داشت.

در حال حاضر، او دو فیلم «مجری 2: افسانه ادامه دارد» و «مرد راه‌آهن» را آماده نمایش عمومی دارد. هر دو فیلم تا قبل از پایان سال 2013 به نمایش عمومی در خواهند آمد.

این بازیگر استرالیایی تبار سینما تازه از بازی در نقش گریس کلی بازیگر کلاسیک سینما که ملکه موناکو شد و بازیگری را رها کرد، و فارغ شده است.

این درام شرح حال‌گونه که «گریس موناکو» نام دارد، توسط اولیویه داهان فیلم ساز فرانسوی تبار سینما کارگردانی شده و تیم روث هم در آن بازی دارد.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو