«جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند» کتاب میشل اوباما را جا گذاشت

ایبنا نوشت: «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» از دیلیا اوئینز با فروشی بالغ بر ۹۰۷هزار نسخه، در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های سال ۲۰۱۹ تا کنون جای گرفته است.

بعد از چند سال سلطه‌ی کتاب‌های سیاسی در فهرست پرفروش‌ها، بار دیگر یک داستان در صدر پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های سال قرار گرفته است.

 «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» از دیلیا اوئینز با حمایت ریس ویترسپون، ستاره هالیوود که با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتاب‌خوانی‌اش و انتخاب آن توسط استودیوی تهیه‌کنندگی‌اش برای اقتباس سینمایی این اثر نقش زیادی در محبوبیت آن داشت، در صدر آثار پرفروش سال ۲۰۱۹ قرار دارد. این رمان که آگوست گذشته توسط انتشارات پاتنم منتشر شد، در نیمه اول سال میلادی بیش از ۹۰۷ هزار نسخه و از زمان انتشار بیش از ۱.۱ میلیون نسخه فروش داشته است.

 

دیلیا اوئینز با این آمار توانست بر میشل اوباما در صدر هر دو فهرست پرفروش‌ترین‌های ترکیبی و بزرگسالان غلبه کند، و کتاب خاطرات بانوی اول پیشین امریکا با فروش بیش از ۸۸۸ هزار نسخه در جایگاه دوم قرار گرفت. اگرچه در بلندمدت اوباما با «شدن» فروشی بالغ بر ۴.۵ میلیون نسخه داشته است.

 

با این حال کتاب اوئینز در فهرست بزرگسالان از استثناهاست و از میان ۲۰ عنوان پرفروش کتاب بزرگسالان تا کنون، تنها شش تای آنها کتاب داستان هستند و این بار دیگر نشان می‌دهد که کتاب‌های غیرداستانی چطور بازار فروش را در دست گرفته‌اند. از میان این شش کتاب تنها دو عنوان امسال منتشر شده‌اند: «آقا» از ای. ال. جیمز با ۲۲۰ هزار و ۳۳۲ نسخه و «دختران گم‌شده پاریس» از پم ژنوف با ۲۰۵ هزار و ۸۶۰ نسخه فروش.

 

#جایی_که_خرچنگ_ها_آواز_می_خوانند

(رمان خارجی)

#دیلیا_اوئینز

ترجمه‌ی #آرتمیس_مسعودی

نشر آموت/ چاپ اول/ ۴۸۸ صفحه/ ۶۵۰۰۰ تومان

 

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTyYYPUPt5kFUNMTtdX6NuV-w9snx4j59JiSr_w9REB7soP2AQg

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو

0 - خطا: 0

خطا 0

Call to undefined method Joomla\CMS\Session\Session::gc()

بازگشت به صفحه اصلی