کتاب صوتی «غریبه ای در خانه» منتشر شد

 

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید؛ و با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن آوانامه از طریق لینک زیر نسخه کامل این کتاب صوتی را دانلود کنید:

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

از وکالت و معلمی تا نویسندگی

شاری لاپنا، نویسنده کانادایی در سال 1960 متولد شد. پیش از شروع حرفه نویسندگی، زمانی مشغول وکالت و آموزگاری بود. رمان نخستش با عنوان «چیزهایی که پرواز می‌کنند» را در سال 2008 نوشت که برایش جوایزی به همراه داشت و باعث شهرتش شد. پس از آن رمان‌های اقتصاد شادمانی، زن همسایه، غریبه‌ای در خانه، مهمان ناخوانده، کسی که می‌شناسیم و پایان او را نگاشت. رمان «زن همسایه» معروف‌ترین اثر اوست که در فهرست پرفروش‌ترین‌های مجله نیویورک تایمز نیز قرار گرفت. فضای رمان‌های لاپنا آکنده از تعلیق، معما و هیجان است و به شخصیت‌پردازی با توجه به روان‌‌شناسی توجهی ویژه دارد.

رمان «غریبه‌ای در خانه» اثر شاری لاپنا در سال 2017 با عنوان  «A stranger in the house» در کانادا منتشر شد و به سرعت در فهرست آثار پرفروش نیویورک تایمز قرار گرفت.

 

چیزهایی هست که نمی‌دانی!

رمان «غریبه‌ای در خانه» روایت زوج جوانی به نام‌های کارن و تام کراپ است که در ظاهر زندگی خوب و مرفهی دارند، در خانه‌ی زیبایی در شمال نیویورک سکونت دارند و این طور به نظر می‌رسد که در آرامش زندگی می‌کنند. یک روز هنگامی که تام به خانه باز می‌گردد، کارن را در خانه نمی‌یابد و متوجه غیبت او می‌شود. چنین بر می‌آید که کارن خانه را با عجله ترک کرده است؛ چرا که کیف، کارت شناسایی و حتی تلفن‌همراهش را در خانه جا گذاشته است.

با سر رسیدن پلیس، تام متوجه می‌شود که کارن به دلیل تصادف رانندگی در بیمارستان بستری شده است. این نکته، تعجب و تام را بیشتر می‌کند، چرا که می‌داند کارن همیشه با احتیاط و سرعت کم رانندگی می‌کرد.

 

غریبه‌ای در خانه!

کارن پس از بهبود از بیمارستان مرخص می‌شود و همراه تام به خانه باز می‌گردد، اما تام احساس می‌کند کارن را آن طور که باید نمی‌شناسد و گویی با «غریبه‌ای در خانه» است!

در این رمان جذاب و پر کشش شاری لاپنا، هر فرد رازهایی برای پنهان کردن دارد و انگار همه غریبه هستند.

 

غریبه‌ای در خانه دومین کتاب «شاری لاپنا» پس از «زن همسایه» است که توسط نشر صوتی آوانامه با همکاری نشر آموت به صورت صوتی منتشر می‌شود. ترجمه‌ی هر دو کتاب توسط عباس زارعی، انجام شده و سحر بیرانوند هر دو داستان را گویندگی کرده است. 

 https://zaya.io/4og10

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو