کتاب صوتی «صدای آرچر» با صدای: پروین دشتی و سلمان ظاهری منتشر شد

ناظر ضبط: نازنین شکرابی

طراحی و ترکیب صدا: محمد ابویی

ویرایش صوتی: فاطمه هرسینی

مدت زمان: 11 ساعت و 55 دقیقه

متخصص درهم تنیدن داستان‌های عاشقانه‌ی آدم‌هایی که مقرر شده باهم باشند

«میا شریدن» نویسنده‌ی آمریکایی است که در سال‌های اخیر بسیاری از داستان‌های عاشقانه‌اش به فهرست آثار پرفروش نشریاتی چون نیویورک تایمز، یواس‌ای تودی و وال‌استریت ژورنال راه یافته‌اند. محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین اثر او «صدای آرچر» است که با اختلاف زیادی در صدر رمان‌های شریدن قرار گرفته است.

 

چشمان او همه‌چیز را به من گفت

نخستین نسخه از «صدای آرچر» در سال 2014 منتشر شد و پس از موفقیت نسخه‌ی انگلیسی، به زبان‌های گوناگون نیز ترجمه شد و به اقصی‌نقاط جهان رسید. علاوه بر فهرست‌های نشریات معتبر، سایت گودریدز هم در سال 2014، این کتاب را در رده‌ی بهترین رمان‌های عاشقانه قرار داد. صدای آرچر داستان زنی است که گویی به خاطره‌ی شبی هولناک زنجیر شده و همچنین داستان مردی است که عشق او، می‌تواند کلید آزادی زن از عذاب‌هایش باشد. شریدن داستان مردی گنگ را روایت می‌کند زخمی طاقت‌فرسا امانش را بریده و نیز داستان زنی که به مرد کمک می‌کند تا صدایش را پیدا کند. صدای آرچر، داستانی است از رنج، سرنوشت و قدرت تحول‌آفرین عشق. ماجرا از جایی شروع می‌شود که «بری پرسکات» به شهر ساحلی و آرام پیلاین وارد می‌شود. بری با تمام وجود امیدوار است که بالأخره آرامش ازدست‌رفته‌ش را در این شهر بازیابد. در همان روز نخست اقامتش، با مردی منزوی آشنا می‌شود و احساس می‌کند او هم مثل خودش از رنجی پنهان در عذاب است؛ مردی که انگار هیچ‌کس دیگر او را نمی‌بیند. این مرد «آرچر هیل» نام دارد و همان‌طور که از نام رمان پیداست، این کتاب درباره‌ی او و صدای گم‌شده‌اش است.

 

کتاب صوتی صدای آرچر

نشر صوتی آوانامه با همکاری «نشر آموت» کتاب صوتی «صدای آرچر» اثر «میا شریدن» را با ترجمه‌ی «منا اختیاری» و اجرای «پروین دشتی» و «سلمان ظاهری»  تولید و منتشر کرده است.

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید و نسخه‌ی کامل آن از فیدیبو، کتابراه، طاقچه و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

نمونه چهارم 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو